wybor zmywarki

1. Data: 2008-09-09 14:19:57

Temat: wybor zmywarki
Od: "mb" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam zamiar kupic zmywarke. Poczytalem troszke na internecie o roznych
modelach. Wiem ze gdzie by nie zapytac to poleca Boscha albo Siemensa. A ja
wytypowalem sobie Amike i Mastercooka. Czy ktos kto uzywa zmywarek tych firm
moglby podzielic sie opinia na temat ich uzytkowania? Bylbym bardzo
wdzieczny.
Z gory dziekuje

2. Data: 2008-09-09 17:04:05

Temat: Re: wybor zmywarki
Od: "Christoph" <k...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Biedny nie powinien tanio kupowac" lub "Kto tanio kupuje dwa razy kupuje"-
czesto takie ludowe powiedzania zawieraja duzo prawdy

3. Data: 2008-09-09 17:05:23

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mb" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> firm moglby podzielic sie opinia na temat ich uzytkowania? Bylbym bardzo

Amica to syf. Nie polecam. Potrafi płatać figle.

4. Data: 2008-09-09 17:55:38

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wytypowalem sobie Amike i Mastercooka. Czy ktos kto uzywa zmywarek tych firm
> moglby podzielic sie opinia na temat ich uzytkowania? Bylbym bardzo
Do rzeki z tarką!

5. Data: 2008-09-09 19:02:57

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Christoph" <k...@g...de> wrote in message
> "Biedny nie powinien tanio kupowac" lub "Kto tanio kupuje dwa razy kupuje"-
> czesto takie ludowe powiedzania zawieraja duzo prawdy

"Nie ma rzeczy dobrych i i tanich ale są drogie i kiepskie"
Często takie ludowe powiedzania zawierają dużo prawdy.
Obejrzyj i porównaj zmywarki od wewnątrz, wydaje się że bardzo czesto różnica w
cenach pokrywaja koszty utrzymania marki.

TomekD

6. Data: 2008-09-14 20:03:00

Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 5 lat mastercooka do zabudowy 60cm bez bajerów tzn wizualnie sprawdzanie
poziomu nabłyszczacza. zero awarii(raz wazwany serwis który nie pomógł -
zadziałało zabezpieczenie przed zalaniem) używam bardzo tanich tabletek z
rossmana i mam spokój ze zmywaniem (wrzucam gary patelnie jak ttrzeba to 2
raz) raz połowę zmywarki raz pełna i sobie bardzo chwalę nic się nie
zapycha, nie urywa itp.

Re: Termometr douszny-który?
skrzynka na listy
SCHLAFBANK