wykup lekow po nowych cenach - co ze starymi receptami

1. Data: 2001-06-22 07:36:53

Temat: wykup lekow po nowych cenach - co ze starymi receptami
Od: "Gajda" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

od 15 bm. weszly zmiany cen na poszczegolne grupy lekow
klocilam sie wczoraj z aptekarka, bo mam recepte z konca maja na lek, ktory
po 15 czerwca kosztuje 100 proc
pytanie jest takie: czy podwyzka dotyczy wszystkich OKAZANYCH po 15 recept,
czy wszystkich WYSTAWIONYCH po 15 ( co by oznaczalao, ze wystawione przed
owa data - np. 29 maja wykupywane sa wg starej ceny)
jest to b. istotne przy lekach, kt poprzednio kosztowaly 50% ceny
potrzebny paragraf!!

2. Data: 2001-06-22 08:51:53

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gajda" <g...@n...pl> wrote in message news:9gusip$nd6$1@news.tpi.pl...
> [...]
> owa data - np. 29 maja wykupywane sa wg starej ceny)
> jest to b. istotne przy lekach, kt poprzednio kosztowaly 50% ceny

Refundacje dla aptek liczy się w dniu zakupu a nie w dniu wypisania recepty.
Inna sprawa to czy tak na prawdę zmieniła się odpłatność na dany lek. W
aptekach od 15.06 była "rewolucja" w związku z tymi zmianami i często
zdarzają się błędy w systemach komputerowych w aptekach. Czy sprawdzałaś w
wykazie czy na prawde zmieniła się odpłatność na Twój lek. Jeśli nie masz
dostępu to napisz o który lek chodzi i na jaką receptę (zwykłą czy z
niebieskim paskiem) to sprawdzę.
Darek

3. Data: 2001-06-22 09:01:14

Od: "Gajda" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi o lactovaginal - podobno od 15 jest 100 proc. odplatny, a byl 50 proc
recepta jest z konca maja (lub z pocz czerwca)
bede wdzieczna za info

4. Data: 2001-06-22 09:30:39

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gajda" <g...@n...pl> wrote in message news:9gv1gs$rps$1@news.tpi.pl...
> chodzi o lactovaginal - podobno od 15 jest 100 proc. odplatny, a byl 50
proc
> recepta jest z konca maja (lub z pocz czerwca)
> bede wdzieczna za info

Lactovaginal nie znalazł się na wykazie (Dz.U.54 z 2001 roku). Jest więc na
100% odpłatność.
Darek

endokrynolog od tarczycy - potrzebny pilnie!
nerki
Łuszczyca
migrena-chciałbym nawią,rozmowe ...
znaki zapytania