Re: wylewka samopoziomująca

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: wylewka samopoziomująca
Date: Tue, 28 Apr 2009 00:05:41 +0200

Użytkownik "Piotr" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gt4rfh$crg$3@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam,
> proszę o podpowiedź jaka jest najlepsza wylewka samopoziomująca (jakiej
> firmy). Wylewka potrzebna jest pod parkiet, nie wiem która najszybciej
> traci wilgotność oraz na co jeszcze zwrócić uwagę przy wyborze, itp.
> Bardzo proszę o podpowiedź doświadczonych bywalców forum.

Wiesz- na wylewce jest podane, do ilu centymetrów grubości. No i im grubsza
wylewka- tym droższa. Najdroższe są chyba żywiczne- lekkie i bardzo odporne.
Problem w tym, że są one naprawdę bardzo drogie. Ja kładę panele, i wielu mi
zgodnie radziło, aby nie stosować samopoziomującej, ale zwykłą wylewkę. Cena
dobrej samopoziomującej- to nawet 100 zł za worek (zaczynają się gdzieś od
20zł). Zwykła wylewkę kupisz za 5- 7 zł za worek. Policz sobie, ile musisz
kupić worków- to zobaczysz różnicę cen. Różnica taka, że trudniej wylać
prosto zwykłą wylewkę, ale nawet, jakbyś miałwziąć fachowca- to i tak Cię
taniej wyniesie niż samopoziomująca.

Chiron