wypukłe patelnie

11. Data: 2008-10-20 21:10:45

Temat: Re: wypukłe patelnie
Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <u...@w...eu> wrote in message news:gdipnu$s3t$1@news.wp.pl...
> Próbowałes patelnie o powierzchni od wewnatrz "groszkowanej"?

Nie spotkałem się, cały czas mówimy o teflonie?

12. Data: 2008-10-20 21:28:46

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, chocby przeze mnie wspomniana - zjawisko spływania oleju jest mniej
drastyczne: strach mniejszy, więc mniejsze się
wrzody żołądka robią ;-))
JaC

-----

13. Data: 2008-10-20 23:25:42

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> wrote in message
> No to kup sobie małą z grubym dnem :) Zresztą przy małych patelniach
> wybrzuszanie dna ogólnie jest "mniejwystępujące".

Miałem taką, też Berghoffa, problemu nie było tylko się szybko porysowała.
Kupując kolejną, do szybkiego podsmażania wybrałem względnie tanią, żeby tak
nie bolało jak się znów porysuje, plus lekkość i wygoda. Żadna nowość że
cena ma przełożenie na jakość, tylko kiedyś nawet tanie się nie
wybrzuszały - i to mnie zastanawia.

14. Data: 2008-10-20 23:25:42

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2008-10-21 07:15:10

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wybrzuszały jak cholera, tylko miałeś ruszt w kuchence gazowej, a nie gładką płytę
ceramiczna.
JaC

-----

16. Data: 2008-10-21 17:29:32

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzychu" <"s_krzychu[m wrote:
> Ogólnie zainteresuj się patelniami z grubszym dnem.
>
> Mam patelnię Domo (włoska ~150zł) z dnem 5mm i nic takiego się nie
> dzieje. Mam dużą i głęboką Korkmaz (turecka ~250zł) z dnem 1cm i nic
> takiego się nie dzieje :) Tą drugą naprawę polecam. Bardzo dobra
> jakość wykonania. Jest dosyć ciężka (co może być korzystne przy
> kłótniach domowych), ale smaży równo na całej powierzchni,
> przypalenia jest prawie (robi różnicę) niemożliwe.

każda patelka służy do czego innego - te cienkie do smażenia na szybko, te
grube do duszenia ...
to, że jakaś patelka ma 1cm nie oznacza że jest dobra - bo do smażenia na
szybko będzie kiepska...

a patelki po prostu czasem trzeba wyrzucić... :]

17. Data: 2008-10-21 18:13:42

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <u...@w...eu> wrote in message news:gdjvgq$fh5$1@news.wp.pl...
> Wybrzuszały jak cholera, tylko miałeś ruszt w kuchence gazowej, a nie
> gładką płytę ceramiczna. JaC

Trafiony zatopiony! A dlaczego tak się dzieje?

18. Data: 2008-10-22 15:23:46

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "strach" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Trafiony zatopiony! A dlaczego tak się dzieje?

... że to co wybrzuszone na ruszcie zapada się w otwór po środku nad
palnikiem, na płaskiej tafli buja?

--
Irokez

19. Data: 2008-10-22 19:34:02

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irokez" <h...@o...pl> wrote in message
> Użytkownik "strach" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> ... że to co wybrzuszone na ruszcie zapada się w otwór po środku nad
> palnikiem,

Że niby na ruszcie zostaje równo, bo wybrzuszenie zapada się w otwór?

> na płaskiej tafli buja?

Nie zauważyłem żeby bujało.

wąska ściana i ościeżnica
Jaki gazowy, przepływowy ogrzewacz wody?
Uszkodzenie talerza kuchenki mikorfalowej
biurko i trzy latek?
Gniazdka z diodą podświetlającą