Re: wypukłe patelnie

From: "strach" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: wypukłe patelnie
Date: Tue, 21 Oct 2008 01:25:42 +0200

"Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> wrote in message
news:gdhk1o$9ef$1@news.onet.pl...
> No to kup sobie małą z grubym dnem :) Zresztą przy małych patelniach
> wybrzuszanie dna ogólnie jest "mniejwystępujące".

Miałem taką, też Berghoffa, problemu nie było tylko się szybko porysowała.
Kupując kolejną, do szybkiego podsmażania wybrałem względnie tanią, żeby tak
nie bolało jak się znów porysuje, plus lekkość i wygoda. Żadna nowość że
cena ma przełożenie na jakość, tylko kiedyś nawet tanie się nie
wybrzuszały - i to mnie zastanawia.