Re: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?

From: Roman Stachowiak <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?
Date: Sat, 24 Oct 2009 18:09:36 +0200
<hbun5q$ek9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbup9m$86u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbv3ar$btg$1@atlantis.news.neostrada.pl>

pawelj pisze:

> Ja wiem kto ma zabezpieczyć srodki, wiem kto ma ich wypłacić, wiem kto ma
> policzyć. Pytam tylko czy są jakieś przygotowania lub dostosowywania w
> szkołach.

A ja pytam na czym te dostosowywania miałyby polegać? Na sztucznym
tworzeniu nadgodzin, kółek, wyznaczaniu zastępstw?

> I chcesz mi powiedzieć że przeczytałeś to w tym co ja napisałem? Bo jeżeli
> nie to zupełnie nie wiem skąd takie bzdury wypisujesz.

To nie twoje?
"szykuje się wielce niesprawiedliwe rozdawnictwo pieniędzy dla nauczycieli"
"Czy będą płacić za darmo tam gdzie n-le nie osiągnęli średniej czy może
są w jakiś sposób organizowane zajęcia tak aby tą średnią osiągnąć."

> Brawo za taki tok myślenia Przecie to OP podzieli zajęcia, wyznaczy
> zastępstwa, poszuka oszczędności na przyszły rok. To absolutnie dyrektora
> nie dotyczy. Faktycznie masz rację.

OP nie zna funduszu płac nauczycieli?
Dyrektor przygotowuje arkusz organizacyjny, OP go zatwierdza albo nie.
Jak nie, to dyrektor kombinuje z etatami i albo kogoś zwolni, by
dorównać do średniej, albo nie i wtedy - być może - zwolnią dyrektora.

Nie jesteś na forum dyrektorów, żeby dopytywać jak dostosowują się do
zadań przynależnych OP.
Ja pracuję uczciwie jako nauczyciel i nie interesuje mnie, czy szkoła
wymyśla jakieś dostosowywania. Nie narzekam też, jeśli moja pensja jest
niższa od średniej, bo wiem skąd ta średnia się bierze.

--
RomanS