Re: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?

From: "pawelj" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?
Date: Sat, 24 Oct 2009 20:07:17 +0200
<hbun5q$ek9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbup9m$86u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbv3ar$btg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbv9fs$aci$1@nemesis.news.neostrada.pl>

> A ja pytam na czym te dostosowywania miałyby polegać? Na sztucznym
> tworzeniu nadgodzin, kółek, wyznaczaniu zastępstw?
No właśnie np na tym o czym piszesz. Chociaż może niekoniecznie na
sztucznym. Bo można na zastępstwo wysłać n-la z tej grupy awansu w której
brakuje do średniej.
Można stworzyć kółko i wykorzystać n-la z grupy w której brakuje.
Można jeszcze pomysleć o zwolnieniu części n-li w przyszłym roku szkolnym w
tych jst gdzie brakuje.
Można jeszcze wiele pomysłów pewnie wymyśleć i właśnie o to mi chodziło -
czy już ktoś gdzieś spotkał się z jakimiś rozwiązaniami.

> To nie twoje?
> "szykuje się wielce niesprawiedliwe rozdawnictwo pieniędzy dla
> nauczycieli"
Moje - a sprawiedliwe ono będzie?

> "Czy będą płacić za darmo tam gdzie n-le nie osiągnęli średniej czy może
> są w jakiś sposób organizowane zajęcia tak aby tą średnią osiągnąć."
Też moje. I to co napisałeś potwierdza moją teorię że będzie to
niesprawiedliwe i za darmo.

> OP nie zna funduszu płac nauczycieli?
Zna. Ale nie zna np szczegółów wyznaczania zastępstw.
> Dyrektor przygotowuje arkusz organizacyjny, OP go zatwierdza albo nie. Jak
> nie, to dyrektor kombinuje z etatami i albo kogoś zwolni, by dorównać do
> średniej, albo nie i wtedy - być może - zwolnią dyrektora.
>
> Nie jesteś na forum dyrektorów, żeby dopytywać jak dostosowują się do
> zadań przynależnych OP.
A to jakaś tajemnica jest? Nawet jakby tu jakiś zajżał i napisał to co?
Złamałby jakiś regulamin czy jak? A ty jesteś ten ostatni sprawiedliwy który
broni tego wszelakimi sposobami?

> Ja pracuję uczciwie jako nauczyciel i nie interesuje mnie, czy szkoła
> wymyśla jakieś dostosowywania. Nie narzekam też, jeśli moja pensja jest
> niższa od średniej, bo wiem skąd ta średnia się bierze.
Ciekaw jestem czy też nie będzie cię interesowało jak twój kolega obibok
który cały rok nic nie robił a ty zasuwałeś z nadgodzinami dostanie
wyrównanie. Też będziesz dalej uczciwie pracował?
Nie wiem czy wiesz, że jest właśnie taki pomysł żeby wyrównać tylko tym co
mniej zarabiają, nie mają nadgodzin czy motywacyjnego.
Nadal będziesz to za sprawiedliwe uznawał?

Naprawdę nie rozumiem skąd ten twój atak.

--
Pawełj