Re: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?

From: Roman Stachowiak <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?
Date: Sat, 24 Oct 2009 20:44:07 +0200
<hbun5q$ek9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbup9m$86u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbv3ar$btg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbv9fs$aci$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbvgcg$fn7$1@nemesis.news.neostrada.pl>

pawelj pisze:
> No właśnie np na tym o czym piszesz. Chociaż może niekoniecznie na
> sztucznym. Bo można na zastępstwo wysłać n-la z tej grupy awansu w której
> brakuje do średniej.

Bo akurat zawsze oni będą do dyspozycji? A jak nie, to co?

> Można stworzyć kółko i wykorzystać n-la z grupy w której brakuje.

Kto ma stworzyć to kółko? Dyrektor? I *zmusi* do jego prowadzenia
nauczyciela? To nie będzie sztuczne działanie?

> Można jeszcze pomysleć o zwolnieniu części n-li w przyszłym roku szkolnym w
> tych jst gdzie brakuje.

Właśnie o tym pisałem wcześniej.

> Można jeszcze wiele pomysłów pewnie wymyśleć i właśnie o to mi chodziło -
> czy już ktoś gdzieś spotkał się z jakimiś rozwiązaniami.
> Moje

Więc dlaczego sugerujesz, że to ja wypisuję bzdury?

> Też moje.

Więc dlaczego sugerujesz, że to ja wypisuję bzdury?

I to co napisałeś potwierdza moją teorię że będzie to
> niesprawiedliwe i za darmo.

Ja coś takiego napisałem?

> Nie wiem czy wiesz, że jest właśnie taki pomysł żeby wyrównać tylko tym co
> mniej zarabiają, nie mają nadgodzin czy motywacyjnego.

To pomysł tego samego urzędniczyny, który cię szkolił?

> Naprawdę nie rozumiem skąd ten twój atak.

Ależ ja nie atakuję.
Zwracam tylko uwagę, że nie do końca rozumiesz pojęcie średniej.
Skoro akceptujesz pomysł dopłacania mniej zarabiającym by wyrównali do
średniej, to chyba mam podstawy by tak uważać.
A może pomysł by dopłacać wszystkim z grupy, która średniej nie osiąga
tak by *średnia* w tej grupie się podniosła, będzie lepszy?

--
RomanS