wyrywanie zebów - ubzepieczalnia placi?

1. Data: 2007-12-19 23:28:58

Temat: wyrywanie zebów - ubzepieczalnia placi?
Od: the_foe <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam dwa zeby do usuniecia
Ktos sie orientuje czy NFZ za to full placi? Czy zaplaca takze za
znieczulenie? I czy da sie wyrwac dwa zeby na raz, czy trzeba to zrobic w
dwoch podejsciach (pytanie jest moze glupie, ale przepisy NFZ nie takie
rzeczy sankcjonowalo)?
Dzieki z gory.

ps. czy ktos moze sie podzielic przezyciami z wyrywania trzonowcow? mama
nadzieje ze nie ma rzezni ;)

2. Data: 2007-12-19 23:43:59

Temat: Re: wyrywanie zebów - ubzepieczalnia placi?
Od: kkrolewna <K...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Pro, 00:28, the_foe <t...@W...pl> wrote:
> [...]
> rzeczy sankcjonowalo)?
> Dzieki z gory.
>
> ps. czy ktos moze sie podzielic przezyciami z wyrywania trzonowcow?

Tak, ja: STRRRRRRRRRRASZNE............
Przede wszystkim przygotuj sie, ze bedziesz miala cala gebe spuchnieta
przez kilka dni, takze co najmniej tego samego dnia zadne "wyjscie"
nie wchodzi juz w rachube.
NIe wyobrazam sobie tez rozkladac tego na dwa razy, gdybym ja
wiedziala co mnie czeka, to watpie, ze stawilabym sie dobrowolnie
drugi raz (tez mi dwa wyrywali).
Zycze powodzenia,
K.

3. Data: 2007-12-20 00:09:05

Od: the_foe <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Dec 2007 15:43:59 -0800 (PST), kkrolewna napisał(a):

> Przede wszystkim przygotuj sie, ze bedziesz miala cala gebe spuchnieta
> przez kilka dni, takze co najmniej tego samego dnia zadne "wyjscie"
> nie wchodzi juz w rachube.

mial ;),
spuchniecie da sie przezyc, mam nadzieje ze sa juz inne metody ekstrakcji
niz obcegi i sila miesni dentysty ?

4. Data: 2007-12-20 05:02:36

Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

> mial ;),
> spuchniecie da sie przezyc, mam nadzieje ze sa juz inne metody ekstrakcji
> niz obcegi i sila miesni dentysty ?

A niby jak? Rozpuscic kwasem? ;)
Wszystko zalezy od tego jak wygladaja korzenie tego zeba. Ostatnio jak mi
wyrywali zeba (gorna szostka chyba) okazalo sie, ze jeden z korzeni ma
ksztalt haczyka :) Niestety okazalo sie rowniez, ze dentystka ma za malo
sily aby sobie z tym poradzic i meczyla sie chyba z 40 minut zanim caly zab
wyladowal w miseczce (wczesniej pociela go na 4 kawalki i wyrywala kazdy z
osobna). Mozna sobie wyobrazic jak wygladala moja twarz po takim zabiegu :)
Pozniej byly lekkie komplikacje z powstaniem skrzepu i nie obeszlo sie bez
kolejnej wizyty i umieszczeniu w ranie jakiejs gąbki czy czegos takiego :)
Aha, wzialem dwa zastrzyki znieczulajace a i tak bolalo jak cholera :)

A tak BTW, czy ktos zna jakis sposob na zneutralizowanie tego znieczulenia.
Po ostatniej wizycie znieczulenie trzymalo mnie jeszcze jakies 4h po zabiegu
i szczerze mowiac lekko mi dokuczalo. Bylo na tyle silne, ze powieka oka
lekko mi opadala, mialem wrazenie "zakwasów" w ramieniu i czulem lekki
paraliz błędnika (uczucie jak po 2-3 piwach :) ), do tego doszly bardzo
powazne problemy z wymową.

Qkam

5. Data: 2007-12-20 08:28:25

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety okazalo sie rowniez, ze dentystka ma za malo
> sily aby sobie z tym poradzic

dlatego do polecam dentyste meżczyzne-wyrywane mialam 3 ósemki ,za
jednym zamachem wyrwal ,opuchlizny zero.
p.

6. Data: 2007-12-20 10:12:16

Od: "Kasia Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisal w wiadomosci

> ps. czy ktos moze sie podzielic przezyciami z wyrywania trzonowcow? mama
> nadzieje ze nie ma rzezni ;)

Jak dla mnie nic strasznego :-) Ale radze isc z tym do chirurga szczekowego,
nie "zwyklego" dentysty.
Podczas wyrywania troszke boli jedynie zastrzyk przeciwbólowy. A reszta ( w
tym dlugosc trwania zabiegu ) zalezy glównie od polozenia zeba.

Poza tym w gabinecie, w którym bylam, kolo fotela jest telewizor LCD (wg
mnie genialny pomysl) - tak sie zajelam ogladaniem TVN24, ze nie zauwazylam,
kiedy mi pani tego zeba usunela :-)

Potem kilka dni spuchnietej geby (ale dosc umiarkowanie), problemów z
jedzeniem - ale da sie przezyc :-) Po Nowym Roczku ide rwac kolejna dolna
:-)

W razie czego sluze telefonem do "mojej" pani chirurg (Warszawa)

Pozdrawiam,

Livia

7. Data: 2007-12-22 23:39:40

Od: "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Livia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Podczas wyrywania troszke boli jedynie zastrzyk przeciwbólowy. A reszta
> ( w tym dlugosc trwania zabiegu ) zalezy glównie od polozenia zeba.

Ja także polecam wizytę u chirurga szczękowego. Chirurg szczękowy za pewne
będzie miał większe doświadczenie w przeprowadzaniu tego typu zabiegów, niż
"zwykły" dentysta.

car i lekarze
Odksztuszenie z krwią????
artysta Maciej Kot. Warszawa. Centrum Zdrowia Dziecka
Maciej Kot artysta. Rzeszów Szpital. W kolorze mniej boli..
astma na tle nerwowym...jak leczyć ?