wzrok

1. Data: 2010-10-24 10:31:25

Temat: wzrok
Od: "siemcia" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem odnośnie wzroku. Bardzo często widzę jakby za mgłą... Jakie mogą
być tego przyczyny i czy to coś poważnego?

2. Data: 2010-10-24 11:59:05

Temat: Re: wzrok
Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-10-2010 o 12:31:25 siemcia <f...@o...pl> napisał(a):

> Mam problem odno?nie wzroku. Bardzo czesto widze jakby za mg??... Jakie
> mog?
> byae tego przyczyny i czy to co? powa?nego?

Z klasycznych problemów to cukrzyca. Jednakże należy poradzić się
bezpośrednio lekarza rodzinnego, lub prywatnie okulistę i neurologa.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
www.testmed.info

3. Data: 2010-10-24 12:42:41

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-24 12:31, siemcia pisze:
> Mam problem odnośnie wzroku. Bardzo często widzę jakby za mgłą... Jakie mogą
> być tego przyczyny i czy to coś poważnego?

Pobierz trochę witaminę A, która bardzo pomaga na wzrok.

--
animka

4. Data: 2010-10-24 13:17:28

Od: DŻejKej <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>bezpośrednio lekarza rodzinnego, lub prywatnie okulistę i neurologa.

robiłaś badnia? jakie masz tst?

jk

5. Data: 2010-10-24 13:30:26

Od: DŻejKej <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pobierz trochę witaminę A, która bardzo pomaga na wzrok.

tuypowa urbanlegen rozsiewane przez kretynke

kl

6. Data: 2010-10-24 17:46:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Oct 2010 12:31:25 +0200, siemcia napisał(a):

> Mam problem odnośnie wzroku. Bardzo często widzę jakby za mgłą... Jakie mogą
> być tego przyczyny i czy to coś poważnego?

Okulary sobie wyczyść.

7. Data: 2010-10-24 18:12:57

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Testowałeś świetlik / rumianek / esencja herbaty ?

8. Data: 2010-10-27 20:28:39

Od: Marek <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-24 20:12, Stokrotka pisze:
> Testowa?e? ?wietlik / rumianek / esencja herbaty ?

Świetlik jest obecnie bardzo trudno kupić - niestety (był tani i
skuteczny co jest niedopuszczalne)

--
Marek

9. Data: 2010-10-28 18:44:39

Od: "adzik944" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem odnośnie wzroku. Bardzo często widzę jakby za mgłą... Jakie
> mogą
być tego przyczyny i czy to coś poważnego?

Moze byc to zwiazane z wielema powodami. Najlepiej zglos sie do lekarza
okulisty, poniewaz drobny problem moze sie skonczyc naprawde groznie.

Pozdrawiam komp

10. Data: 2010-11-03 20:48:16

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świetlik jest obecnie bardzo trudno kupić - niestety (był tani i
> skuteczny co jest niedopuszczalne)
Ziele do pażenia ekspresowego jest pszynajmniej w co 3 aptece.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

rzucenie palenia papierosów
ataki
operacja przegrody nosowej