xxx - Pasmanteria w Warszawie - gdzie?

1. Data: 2003-12-20 12:59:10

Temat: xxx - Pasmanteria w Warszawie - gdzie?
Od: "Magda Klek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Wiem, ze ten watek sporo razy się pojawiał, ale i chodzi o konkretną rzecz.
Zakupiłam sobie dzisiaj w pamanterii Soho (Śniadeckiech) super torbę
podróżną DMC z różnymi przegródkami itp, na akcesoria hafciarskie. Tylko
niestety nie było tam "szpatułek" do nawijania mulinki też DMC. Nie wiem jak
wytłumaczyc jak one wyglądają, al wiem, ze sa dostepne w sklepach
internetowych, bo wiem, ze któaś z Was nawet kupiła w jednym, tylko
oczywiście nie pamiętam w którym. No ale mi chodzi o jakąś dobrze
zaopatrzona pasmanterię, w któeej bym mogła znaleźć tego typu gadżety.
Ponieważ tę torbę, dostane w prezencie na gwiadkę to chciałabym w święta
zrobic porządek no i chciałabym miec te szpatułki. Prosze powiedzcie czy
znacie jakąś taką super pasmanterie, oczywiście najlepiej centrum, mokotów,
ursynów, ale jeśli będe miała pewność że gdzie indziej też jest to pojadę.
Pozdrawiam w ten paskudnu dzionek.
Starsznie boli mnie krzyz, a sprzatnko czeaka
Magda

1. Data: 2003-12-20 13:04:56

Temat: Re: xxx - Pasmanteria w Warszawie - gdzie?
Od: "Magda Klek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi dokłądnie o takie jak są tutaj w tym sklepiku
http://www.sewandso.co.uk/man29-142.html

1. Data: 2003-12-20 13:44:24

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Magdo-myślę, że najwygodniej będzie Ci kupić te szpatułki ( a i chyba
najtaniej ) w Hali Polskiej. Podaję ci adres pasmanterii internetowej, którą
prowadzi właściciel sklepiku w Hali Polskiej. Można złożyć zamówienie i odebrać
osobiście lub przesyłką. Opakowanie szpatułek ( 10 sztuk ) kosztuje tam 4,50.
Ciągle wdzięczna za kolekcję Lanarte ania. Wesołych świąt !
<http://www.mulinka.pl/sklep/index.php>

1. Data: 2003-12-20 13:50:14

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz <http://www.mulinka.pl>

1. Data: 2003-12-20 13:53:00

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam jakiegoś pecha-<http://www.mulinka.pl>

1. Data: 2003-12-20 16:09:06

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda Klek" napisała:
> Zakupiłam sobie dzisiaj w pamanterii Soho (Śniadeckiech) super torbę
> podróżną DMC z różnymi przegródkami itp, na akcesoria hafciarskie.

Witaj Madziu,
a mozna tak niedyskretnie zapytac, ile takie cudenko kosztuje? Ostatnio
mialam klopot z parkowaniem przy Sniadeckich, az w koncu pojechalam gdzie
indziej, wiec na pewno szybciej bedzie mi zasiegnac informacji u Ciebie.

Z gory dzieki za informacje, pozdrawiam,
Connie

1. Data: 2003-12-21 16:12:53

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Są na pewno w Galerii Mokotów w pasmanterii Bocian , chyba II piętro.Ola

Jestem, żyję i dobrze mi!!!
[Wroclaw] pasmanteria
Re: maki
Kraków - Nowa dobra pasmanteria