xxx torba na akcesoria?

1. Data: 2004-08-05 08:46:39

Temat: xxx torba na akcesoria?
Od: "Asia " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niegdyś zadałam Wam pytanie na temat przydatności tamborka. Słusznie napisała
jedna z grupowiczek, że trzeba po prostu spróbować. W moim przypadku tamborek
sprawdził sie na "+". Czy w przypadku torby na akcesoria do haftu i szycia
jest podobnie? Przyjrzałam sie jej jedynie na obrazku, na stronie pasmanterii
internetowej http://www.mulinka.pl/
wydaje mi się całkiem praktyczna. Czy może któraś z Was, taką, bądź podobną
przetestowała i może powiedzieć czy istotnie jest praktyczna, no i czy warta
tej ceny?

Aśka- Oława

1. Data: 2004-08-05 12:19:32

Temat: Re: xxx torba na akcesoria?
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli masz na mysli torbe podrózną to polecam nawet bardzo.Pakujesz cały
zapas nici, igieł,i innych przyborów do jednej robótki,wrzucasz do
auta,a jak nie masz,to gdziekolwiek bierzesz ze sobą,wszystko w
kupie,niczego nie musisz szukac.
Nawet dokumenty w tym mozesz przeniesc przy okazji,jak musisz:-)))

Agatek

1. Data: 2004-08-06 18:50:09

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:

> [...]
> przetestowała i może powiedzieć czy istotnie jest praktyczna, no i czy warta

i ja mam taką i muszę powiedzieć, że bardzo się przydaje, jeśli dużo
jeździsz. Ponieważ zdarza mi się szyć w autobusach, pociągach i w
rozmaitych miejscach niekoniecznie odpowiednich do tego, kładę sobie
torbę na kolana, wyciągam schemat (mam wpięty w koszulkę od segregatora
w torbie), i szyję :) Jest fajna, bo robótka się nie gniecie, a nici
można trzymać w specjalnych koszulkach (na tych żółtych patyczkach) i
nic nie wypada i się nie plącze. Poza tym rzeczywiście mozna do niej
sporo wepchnąć, bo ma kieszonki, kółeczka od segregatora i oczywiście
kawałek filcu do wpinania igieł :)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://www.szpilka.netnafta.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-08-09 06:33:27

Od: "Asia " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nici
> można trzymać w specjalnych koszulkach (na tych żółtych patyczkach) >
>

> czy to oznacza, że torba ma jakieś podstawowe wyposażenie, czy też należy
się zaopatrzyć w szpatułki, koszulki itp.?

Aska

1. Data: 2004-08-09 07:41:14

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma tylko jedną koszulke pustą (na 15 szpatułek).
reszta do kupienia.

Agatek

1. Data: 2004-08-09 08:51:29

Od: "Asia " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a więc zabieram się do zamawiania torby i paru akcesoriów...
dzięki dziewczyny za wszelkie podpowiedzi :)

pozdrawiam ze słonecznej Oławy

Aśka

powitanie
druty -pomocy
[Pomocy] Ksiazka "Robotki szydelkowe" Heidi Fuchs
Powitanie
pixelpainting - co to?