powitanie

1. Data: 2004-08-05 08:32:12

Temat: powitanie
Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Grupowiczki i Grupowicze.
Mam na imie Kasia. Od kilku tygodni czytam tę grupę i muszę przyznać że
bardzo mnie wciągnęło. Robótki to moje hobby od dzieciństwa ale z przerwami
a raczej z fazami czyli ucze się czegoś, wciąga mnie a po jakimś czasie mam
dość i robię co innego. Ostatnio trochę szyję i robię na szydełku głównie
rzeczy do domu, kiedyś krzyżykowałam, robiłam na drutach i biżuterię
makramową jako nastolatka. Dzięki Waszej grupie odkryłam frywolitki i filet
których chciałabym się nauczyć.
Na początek mam pytanie do Krakowianek - wybieram się tam w sobotę i
chciałabym zrobić trochę zapasów tkaninowo-nitkowych na zimę. Może macie
jakieś fajne pasmanterie go polecenia - słyszałam też że jest jakiś fajny
sklep z materiałami w fortach koło kleparza ale nie wiem gdzie dokładnie.

Pozdrawiam
Kasia
( Częścoiwo nauczycielka, więc szczególne pozdrawiam koleżanki po fachu)

1. Data: 2004-08-05 22:21:33

Temat: Re: powitanie
Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaKC" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sklep z materiałami w fortach koło kleparza ale nie wiem gdzie dokładnie.

Mogę polecić pasmanterie na ulicy Kościuszki (róg Komorowskiego) - duży
wybór wszystkiego, miła pani, rabaty dla stałych klientów. Jest też
pasmanteria na ul. Długiej, róg Szlaku, wybór mniejszy. Na Małym rynku też
jest - ale tam jakoś nie lubię - ale to moja tylko uwaga. W M1 jest
pasmanteria - ale chyba jedna z droższych, są tam włoczki, mulinki, drutt,
szydełka, maszyny do szycia.
Jeżeli chodzi o materiały to na Długiej jest kilka (chyba 3) sklepów z
materiałami, (tego w fortach nie znam). W M1 też jest stoisko z materiałami
ale raczej niewielki wybór. Jak już bys była na Długiej, to do fortów jest
"rzut beretem" więc możesz sama sprawdzić. Jak będę jutro w okolicy to
poszukam jakiegoś szyldu, żeby sprawdzić czy w ogóle coś takiego jest.
pozdrawiam
Dodo

ps. A w ogóle to cały Kraków chyba na wczasach gdzieś siedzi bo cicho tu
jakoś....
Dodo

1. Data: 2004-08-06 06:35:48

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "KasiaKC" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> ps. A w ogóle to cały Kraków chyba na wczasach gdzieś siedzi bo cicho tu
> jakoś....

Ja mam akurat przerwę we wczasowaniu....

Zaś jesli chodzi o materiały to polecam sklep firmy Kakadu na ulicy
Krakowskiej róg Skałecznej - jakbyś miała w planach przejść się na Kazimierz
to przy okazji możesz zahaczyć o ten sklep. Duży wybór różnorakich tkanin -
lnu, dzinsu, sztruksu, letnich materiałów i grubszych np. polaru. Ceny
atrakcyjne.

Kasia

druty -pomocy
[Pomocy] Ksiazka "Robotki szydelkowe" Heidi Fuchs
Powitanie
pixelpainting - co to?
Irysy krzyżykowe szukam jak szalona!!!!