Re: z Gazety

From: a...@i...org.pl (algraf)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: z Gazety
Date: 24 Apr 2003 19:28:25 +0200

Gdybym widzial ze to nic nie daje to bym to olal - ....no ale daje. Przyklad
z zycia: kolega na wozku, ktory bywa ze mna na tych pogadankach jechal
autobusem i podeszly dwie dziewczyny ze szkoly w ktorej mielismy zajecia i
zaczely rozmowe. Poza tym my trafiamy dostarszych klas 3 liceum, i nie tylko
opowiadamy, bierzemy wozki ze soba i ich na nie sadzamy, slalom, slalom
tylem, zlozyc wozek, zjechac po schodach, itp. I cos na koniec co powinno
Cie przekonac, sytuacja: koniec drugiej godziny i nagle rozlega sie dzwonek,
ja stoje przy drzwiach i oczywiscie w ulamku sekundy zdaje sobie sprawe ze
caly tabun ludzi ruszy biegiem do drzwi (sam chodzilem do szkoly :-) wiec
szybko zmieniam pozycje - a tu nic !!! nic sie nie dzieje !!! ludzie siedza
na swoich miejscach, czy to nie genialne ?

Co do tego co piszesz o niepelnosprawnych kolegach z klasy - to by bylo
genialne ale tak niestety nie jest. Szkoly sa z barierami architektonicznymi
i zdrowa mlodziez nie ma kontaktu z ON - wiec nie ma sie czemu dziwic ze
zdrowi roznie reaguja. Uwazam ze to co robimy jest czym w zamian, a kiedy to
sie zmieni (znikna bariery i ON pojawia sie w szkolach) - to bede mogl
powiedziec ok, konczymy.

pozdr.
Arek