Re: z kim powinno zostać dziecko?

From: "Marek W." <m...@t...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: z kim powinno zostać dziecko?
Date: Sun, 20 Jan 2002 14:07:15 +0100

"misiczka - Lesława Ignaszewska" <m...@w...pl> wrote in message
news:a2egbo.3vvnll7.1@misica.org.invalid...
> Chciałam poruszyć dość kontrowersyjny temat. Z kim powinno zostać dziecko
po
> rozwodzie? Czy powinien kierować się Sąd przyznając opiekę nad nieletnim?
> Dlaczego częściej opieka przypada matce, choć wszyscy wiedzą, że pije,
pali
> i p..., a ojciec jest OK?
> Nie umiem sobie odpowiedzieć na te pytania. Pomóżcie :-))
>
> --
> misiczka (Lesława Ignaszewska)
> www.misiczka.republika.pl

Sąd w 99.9% wypadków kieruj się przsądem ze z matką dziecku bedzie lepiej bo
to matka i niczym poza tym.
Praktycznie nie zdarza sie zeby dziecko dostał ojciec
Matka może być q,,, alkoholiczką i narkomanką a dziecko i tak dostanie
Argumenty fianansowe nic nie znaczą - masz więcej to płąć więcej zeby mamusi
na wódkę i prochy nie zabrakło
A przyczyna,,,, 100% sędzin to kobiety dla których facet jest wrogiem
którego trzeba zniszczyć i nie ma żadnych powodów dla których można by było
inaczej
I doiki w ustawie nie bedą wyraźnie zapisane warunki podziału dzieci - to
niestety w tym bagnie jakie stanowią sądy rodzinne nic się nie zmieni.

Pozdrawiam
Marek