zabijanie - takie sobie wtracenie

31. Data: 2000-09-12 03:42:25

Temat: Re: zabijanie - takie sobie wtracenie
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisala:
> Powiedz mi - czy patrzac na ulicy na czlowieka zastanawiasz sie, czy jest
>stanie zabic? czy moze za jakis czas przeczytasz o nim w kronikach
>policyjnych ?

Przeciez pytanie Grzegorza wyraznie podkresla "gdyby to juz nie bylo na
"poczatku"?", wiec Twoj przyklad nie jest adekwatny.

jakub

32. Data: 2000-09-21 18:04:52

Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muglbys podeslac? Lub troche przyblizyc?

Wycina im sie lechtaczki by podczas stosunku nie odczuwaly przyjemnosci.
Zabieg jest bardzo bolesny, wiele dziewczat ginie z wykrwawienia lub
od zakazenia bo kastracja jest przeprowadzana w bardzo niehigienicznych
warunkach.

[prosze, przynajmniej teraz nie marszcz pingwina]

33. Data: 2000-09-22 03:15:02

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Dzióbek wrote in message <3...@f...onet.pl>...

>Anarchia niejest zla, zaduzo propagandy demokratycznej.

Podaj dobre strony anarchii a ja podam jej zle strony.
Zgoda?

34. Data: 2000-09-22 07:20:50

Temat: wypisanie
Od: t...@p...com (Maciej Żukiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbe czy moze ktos mi pomoc sie wypisac.Maciej

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

35. Data: 2000-09-22 21:05:26

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Milczar wrote in message <8qdkg3$28s$1@news.tpi.pl>...
Kamil Dziobek pisal:
Jakub pisal:

> [...]
>Zabieg jest bardzo bolesny, wiele dziewczat ginie z wykrwawienia lub
>od zakazenia bo kastracja jest przeprowadzana w bardzo niehigienicznych

Ja bym dodal (jesli sie nie myle), ze obcina sie takze wargi szromoweI to
juz , zdaje sie , w wieku dojrzewania.
Przyjemnosc moze odczuwac tylko mezczyzna. Czynia to zapewnie, by kobietom
nie zachcialo sie zdrady.

jakub

36. Data: 2000-09-23 09:43:03

Temat: Re: wypisanie
Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sieman Maciek!
Eva wie jak sie wypisac.

37. Data: 2000-09-23 10:44:05

Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj dobre strony anarchii a ja podam jej zle strony.
> Zgoda?

A moge ja podac?
dobre strony:
www.positiveagression.wentor.net
www.punksnotdead.alamis.htm
www.masterhitler_jugend.vamos.ala.playa.html

38. Data: 2000-09-25 00:13:36

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Dzióbek wrote in message <3...@f...onet.pl>...

>zgoda:
>Wolnosc.
>Samorzadnosc.
>Pokuj.
>Rownosc.
>itakie tam jak reszta systemow utopijnych jak szczescie wszystkich. Wad
>niema chyba ze pojawiaja sie ludziki niszczace anarchie.

Zalozeniem wszystkich odmian anarchii jest bezkrolewie, czyli nieistnienie
rzadu. Uwazaja, ze tylko wtedy czlowiek bedzie calkowicie wolny, kiedy nie
bedzie zaden ej forma nacisku na jednostki, czyli nie bedzie rzadu.
Teoretycznie mozna by sie z tym pogodzic, gdyby wszyscy ludzie stali na
odpowiednim poziomie moralnym i etycznym. Ale czy to kiedy kolwiek nastapi?
Narazie w przy anarchanizmie mielibysmy:
chaos;
zbytniej wolnosci;
raj dla przestepcow;
samosa/dy;
niebezpieczenstwa dla obywateli ze strony przestepcow (nieistnienia
policji).

>--
>S ,---. 1.Czy nie chce Pan/Pani placic podatkow?
>t ( O O ) 2.Czy chce Pan/Pani byc szczesliwym i na prawde wolnym?
>e ( ^ ) 3.Czy chce Pan/Pani dostac prawo jazdy bez egzaminu?
>F C===HHH===3 Przy 3xtak wprowadzamy anarchie. [autr tajny]

No, wlasnie:
1. Jesli nie ma panstwa nie trzeba placic podatkow; kazda jednostka bedzie
swoim wlasnym panstwem.
2. Bedac naprawde wolnym, wolno nam bedzie robic wszystko, co mam spodoba,
nie liczac sie z drugim czlowiekiem, bo kto nam tego zabroni; policji nie
bedzie.
3. Kazdy bedzie mogl prowadzic pojazd mechaniczny bez zdawania egzaminu;
drogi stana sie siewcami kalectwa i smierci.

Bedzie to prawdziwy raj na ziemi!

jakub

P.S. co bedzie z dyscyplina pracy, co bedzie z pracodawcami? Przeciez to tez
ogra jest ograniczeniem wolnosci czlowieka.

39. Data: 2000-09-25 13:47:24

Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacob" <j...@f...net> wrote in message

> [...]
> odpowiednim poziomie moralnym i etycznym. Ale czy to kiedy kolwiek nastapi?
> Narazie w przy anarchanizmie mielibysmy:

Co to oznacza?

> raj dla przestepcow;

Dlaczego? Czy ludzie nagle przestaną się bronić przed przestępczością?

> samosa/dy;

A może raczej obrona konieczna?

> niebezpieczenstwa dla obywateli ze strony przestepcow (nieistnienia
> policji).

Nieistnienia przymusowej i monopolistycznej policji, z przymusem płacenia
nań, a nie nieistnienia policji (milicji) w ogóle.

> No, wlasnie:
> 1. Jesli nie ma panstwa nie trzeba placic podatkow; kazda jednostka bedzie
> swoim wlasnym panstwem.

Bez sensu. Jak można być sobie państwem?

> 2. Bedac naprawde wolnym, wolno nam bedzie robic wszystko, co mam spodoba,
> nie liczac sie z drugim czlowiekiem, bo kto nam tego zabroni; policji nie
> bedzie.

Nie możesz nie liczyć się z innymi. Z resztą spróbuj teraz. Szybko pożałujesz.
Policja byłaby. Prywatna (służby ochroniarskie).
Zabronią ci inni ludzie przy pomocy siły. Ludzie, którzy będą chcieli mieć
spokój.

> 3. Kazdy bedzie mogl prowadzic pojazd mechaniczny bez zdawania egzaminu;
> drogi stana sie siewcami kalectwa i smierci.

Drogi będą prywatne. Właściciel będzie wprowadzał przepisy o tym,
kto na jego terenie będzie mógł jeździć i na jakich zasadach.
Drogi, na których będą piraci, szybko stracą na konkurencyjności.
Choć drogi to akurat temat trudny.

Stach

40. Data: 2000-09-26 10:09:43

Od: "art" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Były czasy kiedy nie istniały państwa i rządy.
Państwo powstało w wyniku naturalnych procesów społecznych
w formie bardzo niecywilizowanej. Przykład, kiedy cesarstwo
rzymskie straciło kontrolę nad niektórymi prowincjami, barbarzyńcy
najpierw rabowali, a potem zaczęli zbierać podatki, we Francji chłopi,
początkowo wolni obywatele struktur plemiennych musieli oddać się
"pod opiekę" możnych mających siły zbrojne, początkowo wbrew królewskim
edyktom. W ciągu setek lat udało się państwo o prawach niekiedy
przypominających gangsterskie udało się względnie ucywilizować. Jeśli
zniesiemy
państwo demokratyczne to cała historia zacznie się na nowo.
Za przykład niech posłużą miejsca na ziemi gdzie rząd centralny ma mało do
powiedzenia: Kolumbię, Rosję, południe Włoch

art

osobowosc, zrodla informacji...
Re: czy ktos mi powie, do Monci
Miłość