zajac vel krolik

1. Data: 2003-06-24 07:42:35

Temat: zajac vel krolik
Od: "Bartosz Rakowski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Gdzie takowe miesiwo mozna zakupic w Warszawie? Bo o ile pamietam z moich
ostatnich wedrowek, to ani w zwyklym miesnym, ani w zadnym supermarkecie nie
ma krolikow, czy zajecy...

Pozdrawiam
Bartek

1. Data: 2003-06-24 08:34:26

Temat: Re: zajac vel krolik
Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bartosz Rakowski napisał:
> [...]
> ostatnich wedrowek, to ani w zwyklym miesnym, ani w zadnym supermarkecie nie

Nie wiem jak w stolicy ale w Lodzi mozna kupic mrozonego krolika w Geat
albo w Cerrefour.

--
"Szklanki i piękna dziewczyna zawsze są w niebezpieczeństwie." (Miquel
Cervantes)

1. Data: 2003-06-24 08:35:44

Od: "Bartosz Rakowski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak w stolicy ale w Lodzi mozna kupic mrozonego krolika w Geat
> albo w Cerrefour.

cholerka, do Geant'a mam daleko :)
ale może zamiast czekać na odpowiedź to się przejadę

1. Data: 2003-06-24 08:47:43

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bartosz Rakowski napisał:
> Użytkownik "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości

> cholerka, do Geant'a mam daleko :)
> ale może zamiast czekać na odpowiedź to się przejadę

W sumie z W-wy do lodzi 2 godzinki pociagiem a pozniej jeszcze musisz
dojechac z dworca do marketu ;-))
Wyprawa na pol dnia ;-))

Pozdrawiam.

--
"Kobieta wierzy, że 2 i 2 zmieni się w 5, jeśli będzie długo płakać i
zrobi awanturę." (George Eliot)

1. Data: 2003-06-24 09:09:31

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroliki bywaja w miare regularnie w Tesco na Kabatach
zajaca widzialem na Polnej

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-06-24 09:31:13

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "Bartosz Rakowski" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatnich wedrowek, to ani w zwyklym miesnym, ani w zadnym supermarkecie

W Kerfuju na Bemowie króliki są, ale lekko wczorajsze.

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2003-06-24 13:01:44

Od: Maciek 'Babcia' Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Jun 2003 09:42:35 +0200, "Bartosz Rakowski"
<r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>ostatnich wedrowek, to ani w zwyklym miesnym, ani w zadnym supermarkecie nie

Zające widywałem swego czasu w Tokaju na Marszłkowskiej między Wspólną
i Hożą. Niesiety dawno tam nie byłem.

Zdrówko

--
Maciek 'Babcia' Dobosz
Warszawski Klub Paintballowy "Ranger"

1. Data: 2003-06-24 13:24:47

Temat: Re: zajac vel krolik (troche OT)
Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z zajacami to ogolnie jest ciezkawo. Moj znajomy ktory jest mysliwym
stwierdzil, ze w ostatnich latach ich liczebnosc znacznie spadla...
Kroliki widzialam w Carrefure w Gdansku - wygladaly na swieze.

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-06-25 07:11:15

Od: "Bartosz Rakowski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
> Powinny być w Bomi (Klif, albo Jupiter Centrum - oba Wwa).

dziekuje wszystkim za odpowiedz, na razie po wizycie w paru sklepach
przelozylem danie z krolika na pozniejszy termin. Mysle ze w sobote bedzie
ten dzien :)

1. Data: 2003-06-27 05:25:54

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ostatnich wedrowek, to ani w zwyklym miesnym, ani w zadnym supermarkecie nie

Zajac to jednak cos innego niz krolik.

Wladyslaw

POMOCY!! -ile proszku - błąd w przepisie?
Kwas chlebowy
faq 11,5
wisnie
Zielona potrawa