Re: zakaz aborcji + kara śmierci?

Data: 2008-05-13 07:34:41
Temat: Re: zakaz aborcji + kara śmierci?
Od: "JanB" <j...@g...pl>

news:g0af81$odp$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "JanB" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tego sie obawialem - za dwiescie (piecset?) lat, jak juz beda techniczne
> mozliwosci podtrzymania takiego zycia, aborcje bedzie trzeba uznac za
> niegodna? Bo wiesz, trzysta lat temu dzisiejsze wczesniaki by ginely - a
wot
> tiechnika, i dzisius jest!

To za dwieście lat.
Nie widzę powodu, żeby teraz wprowadzać przepisy oparte na potencjalnym
stanie wiedzy za 200 lat.

> BTW. bicie serca to ponoc 6-ty tydzien na bank.

> Ja Ci powiem, ze akurat to jest bardzo istotne. Dlaczego nie dopuszczac
> aborcji w 8 miesiacu?

> Ok, rozumiem nie naciskam - ale wazna jest odpowiedz na pytanie dlaczego
nie
> dopuszczac aborcji w 8 miesiacu? Jesli masz z tym klopot to znaczy, ze byc
> moze warte jest zastanowienia.

Napiszę jeszcze raz:
NIE WIEM kiedy jest granica.
Przyjmuję tylko, że jest ona po dziesiątym tygodniu.
Obawiam się, że może byc (ale nie twierdzę, że musi) przed ósmym miesiącem.
Nie dopuszczam zatem aborcji w 8 miesiacu bo _nie_ _wiem_ czy to przypadkiem
nie człowiek.