zakupy a zdrowy rozsądek

71. Data: 2007-11-06 18:16:10

Temat: Re: zakupy a zdrowy rozsądek
Od: "miszka" <e...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
news:ax8e3y7vdq19$.dlg@iska.frompoznan...
> McDreamy or McSteamy? *Księżniczka Telimena (gsk)*. Seriously? Seriously.

> Ooo, Teli pogadaj sobie z miszką na privie. Obie macie podobne problemy i
> nie dajecie sobie rady z życiem.
> I obu Wam sie wydaje, ze mozecie robic za psychologatylko dlatego, ze go
> same potrzebujecie.
>
> ps. Ciebie sie czepiam tylko dlatego, ze jestes głupawa, a nie dlatego że
> masz dzieci. Tak wiec nie martw sie.
>
> --
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org
>
> It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

Lia - podpisujesz "It's life's illusions I recall. I really don't know life
at all"

to twoje motto życiowe, co? faktycznie nie masz pojecia co to zycie,
rodzina, klopoty.. zyjesz w swojej iluzjii - gdzie dla siebie jestes
idealna - a cala reszta ludzi to bezmózgowce. Zal mi ciebie... ale moze
kiedys zmadrzejesz..

72. Data: 2007-11-06 18:16:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

miszka pisze:

> no comments...
> Obys ty nigdy nie miala dołka,a jesli juz to nie daj Bog wypisywala o tym na
> grupie, a noz traifsz na kogos, kto noz w plecy wbije.

grupa pl.rec.uroda nie służy do zwierzania się z dołków. nie sądzę, żeby
Lia wpadła kiedykolwiek na tak idiotyczny pomysł, a gdyby jakimś cudem
wpadła, to zasłużyłaby na ów nóż w plecach jak każdy.

-- kasica

73. Data: 2007-11-06 18:17:22

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

miszka wrote:

> ale ja zawsze pracowalam, zawsze cos robilam.. a teraz siedze w domu
> z 2 latkiem i na glowe dostaje. Probuje poprawiac sobie humor jakimis
> zakupami, ale to bez sensu. Nie lubie i nie umiemm chodzic po domu
> wymalowana, tylko z odrobiną perfum.. zawsze chcialam miec te
> wszystkie gadzety do make up'u i perfumy.. a teraz jak mam, to nie
> mam okazji wyjsc i ich uzyc.. ;((((((((((((((

ano właśnie!

> to chyba nie minie.. nie wiem, Glupia jestem i tyle.

Minie. Miałam kryzys kilkakrotnie podczas siedzenia w domu z dzieckiem (moje
ma 2,5 roku), ale teraz jest ok. Przejdzie Ci - człowiek się do wszystkiego
przyzwyczaja.
Pozdrawiam
Teli

74. Data: 2007-11-06 18:19:22

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a wrote:

> To wszystko mozna zrobic pracujac. Chodze na fitness, kursiki tez bym
> miala czas zaliczyc, chodze na kawke ze znajoma, i przy okazji
> pracuje.

Jak się pracuje "przy okazji" to jest czas, a jak się pracuje na cały etat z
godzinną przerwą na lunch, w czasie której nic nie można zrobić tylko zjeść,
to tego czasu nie ma.
Teli.

75. Data: 2007-11-06 18:21:16

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *miszka*. Seriously? Seriously.

> Lia - podpisujesz "It's life's illusions I recall. I really don't know life
> at all"
>
> to twoje motto życiowe, co?

Musiałabyś być bardziej obyta kulturalnie, żeby wiedzieć z czego to cytat,
kiedy i gdzie użyty.

> faktycznie nie masz pojecia co to zycie,
> rodzina, klopoty.. zyjesz w swojej iluzjii - gdzie dla siebie jestes
> idealna - a cala reszta ludzi to bezmózgowce. Zal mi ciebie... ale moze
> kiedys zmadrzejesz..

Mowisz? Nabiore takiej zyciowej madrosci jak Ty? Bede żerowac na meżu, i
płakać jak to mi źle, bo nie mam co ze sobą zrobić?
Dziekuję. Postoję obok jednak.

Poza tym po tylu latach na niusach powinnas umiec skonfigurowac czytnik i
komponowac posty. Zajmij sie tym, na chwile moze przestaniesz sie nad soba
użalac.

76. Data: 2007-11-06 18:23:11

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

miszka pisze:

> [...]
> rodzina, klopoty.. zyjesz w swojej iluzjii - gdzie dla siebie jestes
> idealna - a cala reszta ludzi to bezmózgowce. Zal mi ciebie... ale moze

mam taką propozycję. a może pójdziesz sobie na jakąś grupę o rodzinie?
są takie. nawet w Usenecie. otrzymasz zrozumienie i wsparcie i nikt nie
będzie miał do Ciebie pretensji. no?

-- kasica

77. Data: 2007-11-06 18:23:47

Od: "miszka" <e...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może po prostu nie masz gdzie wyjść w tych nowych ubraniach i nie masz
> komu się pokazać w nowym makijażu ?
> Teli.

Tak, masz racje.. tylko inne babeczki potrafią - nawet bedac tylko w domu -
dbac o siebie, malowac i modnie sie ubierac.. a ja tylko kupuje.

78. Data: 2007-11-06 18:26:53

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
domu. Ale np. baze pod podklad moge sobie darowac.

> Ale jak wymyślą podbazę pod bazę pod podkład, to wiele pań będzie się
> czuło nagimi z samym podkładem z bazą na twarzy, więc dodatkowe tubki
> przybędą na półeczkach... I o to chozzziii :-DDD
>
> Poruszyłas problemik tzw bazy, to sie podpinam, wybacz. Po prostu
> śmieję sie do rozpuku z naiwności kobiet, co to MUSZĄ z bazą. Pod
> podkład. Przecież sam podkład już jest "pod coś", nie? Ale cóż,
> liczba warstw może być nieograniczona, więc... ja chcę bazy pod bazę
> - podbazy pod bazę pod podkład!
> Tylko, kurczę, co pod tę podbazę? - aaaa, to już kochanego producenta
> [...]

Ha, bo Ty niewtajemniczona jesteś. Jest baza kaszmirowa, która nadaje skórze
gładkość, na to dajesz bazę rozświetlającą, na to korektor różowy pod oczy,
zielony przy nosie i brodzie i żółty przy przebarwieniach, potem podkład
oczywiście jaśniejszy na policzki ciemniejszy na nos i brodę i czoło, potem
puder transparentny (żeby nie było widać :D) i różem delikatnie oprószasz
policzki. Efekt jest nadzwyczaj naturalny :)
Pozdrawiam
Teli.

79. Data: 2007-11-06 18:28:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

miszka pisze:

> Tak, masz racje.. tylko inne babeczki potrafią - nawet bedac tylko w domu -

Widocznie Ty nie masz takiej potrzeby, nie wszyscy przecież muszą być
tacy sami.

> dbac o siebie, malowac i modnie sie ubierac.. a ja tylko kupuje.

Zorganizuj sobie jakieś wyjścia przynajmniej raz w tygodniu, będziesz
miała okazję. Albo zacznij inwestować w sportowe ciuchy, żeby dobrze
wyglądać na spacerze z dzieckiem i w domu ;-).

Pozdrawiam
Ewa

80. Data: 2007-11-06 18:28:35

Od: "miszka" <e...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org
>
> It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

oj, dostaniesz jeszcze po pysku od zycia, albo juz dostalas, dlatego jestes
taka podla.

The Body Shop we Wroclawiu
Gdzie w Warszawie - 65E?
olejki na cellulit