Re: zakwaszanie-odpowiedz

Data: 2000-03-23 22:47:57
Temat: Re: zakwaszanie-odpowiedz
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl>

Widzisz Maćku,
To jest grupa ogrodnicza.
Nie chciałbym zanudzać np.Basi różnymi szczegółami. Czy ogrodnika obchodzi,
że złoto czy magnez w postaci kompleksów itd., itd.? Raczej nie.
Ogrodnika bardziej interesuje fakt, że magnez wchodzi w skład chlorofilu
i jego brak powoduje np.żółknięcie iglaków. Dlatego to co pisałem potraktuj
proszę jako chemię na poziomie ogrodniczym, nie akademickim.
Wydaje mi się, że większość zrozumiała to co piszę dzięki prostocie i
dość jasno (bez szczegółów) wytłumaczonym ogólnym prawom, panującym w
chemii - i o to mi właśnie chodziło.

Pozdrowienia
p...@r...pl