zalewa do łososia

1. Data: 2001-11-29 18:26:32

Temat: zalewa do łososia
Od: "marek walczuk" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowna grupe i pytam czy ktos z Panstwa moze mi podac przepis na
norweska zalewe do lososia. Bardzo bede wdzieczny a moja zona jeszcze
bardziej
Pozdrawiam
Marek

1. Data: 2001-11-30 14:47:30

Temat: Re: zalewa do łososia
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"marek walczuk" <m...@t...net> wrote:

>Witam szanowna grupe i pytam czy ktos z Panstwa moze mi podac przepis na
>norweska zalewe do lososia. Bardzo bede wdzieczny a moja zona jeszcze
>bardziej

Mam taki przepis w podtytule ma "Łosoś marynowany (Norwegia)"

Podam cały żywcem z gazety...
" Pęczek koperku posiekać. 2 filety z łosia świeżego ze skórką
(80dag) opłukać, osączyć i zamrozić na 24 godziny. Potem
natrzeć solą ( 1 łyżka), cukrem ( 1 łyżka) i pieprzem białym (jedna
łyżka). Ułozyć w wąskim naczyniu, jeden na drugim, przesypując
koperkiem. Wierzch skropić koniakiem ( ! łyżka lub wytrawnego
sherry). Przykryć folią, obciążyć i potrzymać najpierw przez 4-6
godzin w pokoju a potem 2 dni w lodówce. W tym czasei
przewracac rybę kilkakrotnie.
Przed podaniem odsączyć i oczyścić z zalewy i pokroić w plastry.
Sos: 2 łyżki musztardy, żółtko, 1 łyżkę octu i 1 łyżke cukru
zmiksować lub ubić. Stopniowo dolewać olej ( 10 łyżek
słonecznikowego) i cały czas ubijać. Doprawić solą, koperkiem i pieprzem."

"Świat na widelcu" specjalny dodatek "Kuchnii"

1. Data: 2001-12-01 17:03:35

Od: "marek walczuk" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Rety, juz stracilem nadzieje, a tu odpowiedz. Dzieki juz lece robic.
Pozdrawiam
Marek

sos serowy-nareszcie zrobilam
Garnki