zalozenie spirali?

31. Data: 2005-12-21 15:29:07

Temat: Re: zalozenie spirali?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz sie p...ić do woli, ale dlaczego ja (podatnik) mam ponosic tego
> koszty, skoro zadnej z tego przyjemności, ani korzyści nie mam nawet
> teoretycznie??
> Idź do prywatnego gabinetu i zapłać za swoją przyjemność.

nfz refunduje to wiec moge to zrobic na nfz bo tez place podatki
p.

32. Data: 2005-12-21 15:30:37

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli zakladanie jest refundowane, to czy pamana wykorzysta limit czy
> nie, to i tak za to zaplacisz. I nie rozumiem, dlaczego czepiacie sie
> jej. Kto powiedzial, ze kobieta musi rodzic dzieci tylko dlatego ze
> zostala zaplodniona albo ze ma predyspozycje do tego. To, ze ktos nie
> chce miec dzieci [czasowo badz w ogole] moze tez wiazac sie z innymi
> powodami, jak choroby dziedziczne itd. I taka osobe tez nalezy potepic.
> Zreszta, jakie potepienie. Przeciez to nasze wybory i guzik to powinno
> obchodzic innych.

oo dzieki bardzo ,jeden glos rozsądny
zadalm proste pytanie a dostalm bure ze jest be bo chce sie seksic bez
dzieci.

mam juz 1 dziecko i narazie podziękuje bo na drugi mnie nie stac,wole
tez zabbobiegac niz jak inni byc za komórką a jak sie urodzi to olewac
takie dzieci .
p.

33. Data: 2005-12-21 15:31:13

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o to ze nie powinno byc refudowane poniewaz nie jest to zabieg w
> zaden sposob leczniczy (pominmy od razu glupie dyskusje na temat rzadkich
> przypadkow w ktorych ciaza moze zagrazac zyciu kobiety). Starsi ludzie nie
> maja pieniedzy na najprostsze leki a tu sie takie cos refunduje (jesli sie
> refunduje bo nie mam pojecia ale jak tak piszecie.....)

nie powinno byc tez refundowane leczenie narkomanów,nowotworów płuc
palaczom itp .p.

34. Data: 2005-12-21 15:33:44

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz dzieciaczku,.chodzi o to,ze antykoncepcja w stylu spirali lub
> postinoru, to co innego niz np. prezerwatywa. Tu sie zabija osobny
> organizm,.chodzi o efekt wczesnoporonny,....a to oznacza smierc nowego
> zycia.
>
> Na takie rozwiazanie,..a tym bardziej refundowanie tego typu rzeczy zgody
> nie bedzie.

spirala ani postinor nie jest wczesnoporonno -wiadomosci z bilogi sie
kłaniaja .

a moze masz jakas propozycje jak utrzymac i godnie wychowac dzieci
narodzone?
bo o tym obroncy zycia poczetego zazwyczaj zapominaja.
p.

35. Data: 2005-12-21 15:37:26

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie zacofane zdanie,..ale fakty, zabijasz czlowieka,..z tego naprawde nie
> rozwinie sie pantofelek,....i dobrze o tym wiesz,bo gdybys wierzyla,ze to
> pantofelek,to bys nie musiala tego zabijac,..dobrze wiesz,ze to jest
> dziecko,ktore urodzi sie za pare miesiecy.

nie zabijam czlowieka tylko ew. usuwam MOJE komórki.--to gdybym chcial
aborcji.
i nawet jelsi bym chcial to moge to zrobic:)
w odroznieniu od innych biednych kobiet gwalconych przez wlasnych męzów
,zyjacych w biedzie ,smrodzie i ubóstwie z 10 dzieci na glowie .

po drugie spirala nie jest wczesnoporonna.

> A nieomylna nie jestes..... moze to byc dla ciebie szokiem, ale tak jest

byłob dla mnie wiekszym szokiem gdybys zajrzał do ksiązek i nie
wygłaszał takich szownistyczno-sejmowych wypowiedzi.
jakie to dziwne ze zazwyczaj faceci wiedza co jest najlepsze dla kobiet hmm
p.

36. Data: 2005-12-21 18:10:39

Od: "PAwel" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomasz Trystula" <...@t...pl> napisal w wiadomosci
> Dnia 21.12.2005 PAwe? <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisa?/a:

> Misiu rozkoszny, zapominasz, ze ona tez podatki placi i ma prawo z tego
> korzystac.

I przeciez korzysta,- ma policje, wojsko, a jesli jest ubezpieczona to i
leki i leczenie. Nie znaczy to jednak, ze z podatków ma sie jej fudowac
przyjemnosci.
A jesli tak, to ja tez place podatki i zycze sobie co 2 dni duza blondyne do
wykorzystania;-)

> Widzisz Pawe?ku, za zabicie osoby w polskim prawie groza powazne
> sankcje, za korzystanie, lub nie z antykoncepcji, na szczescie nie.

Ale zgodnie z logika pamany i twoja, guzik to powinno prawo obchodzic,-wszak
to mój wybór;-)

--
Pozdr

37. Data: 2005-12-21 18:15:36

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> nie zabijam czlowieka tylko ew. usuwam MOJE komórki.--to gdybym chcial
> aborcji.
> i nawet jelsi bym chcial to moge to zrobic:)

Głupoty piszesz, jakie twoje komórki?? Embrion przeciez nie składa się
wyłącznie z twoich komórek. To są zupełnie nowe komórki, originalne,
różniące się od twoich .

(...)
.

> po drugie spirala nie jest wczesnoporonna.

Cóż, to dowód, że , co typowe dla tobie podobnych, dużo i głośno krzyczysz
na temat, o którym, jak wyżej widać, nie masz zielonego pojęcia;-)

--
Pozdr

38. Data: 2005-12-21 23:19:14

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> nie powinno byc tez refundowane leczenie narkomanów,nowotworów płuc
> palaczom itp .p.

A wiesz ze tak powinno byc.......

--
Pozdrawiam Norbert

39. Data: 2005-12-22 08:12:41

Od: "Arkadiusz Darocha" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert <p...@n...gg> napisał(a):

> [...]

Nowotworu płuc można dostać nie tylko od palenia, narkotyki mogą być podane
bez świadomości osoby, która przedawkowała. Ja nie jestem za refundacją
antykoncepcji, ponieważ można ustrzec się posiadania dzieci w sposób
naturalny. Natomiast jestem za tym by odpowiedziano Ci na pytanie. Pozdrawiam

40. Data: 2005-12-22 16:49:22

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkadiusz Darocha" <e...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dodn5p$mtr$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> antykoncepcji, ponieważ można ustrzec się posiadania dzieci w sposób
> naturalny. Natomiast jestem za tym by odpowiedziano Ci na pytanie.

Prawdopodobienstwo uzyskania odpowiedzi znacznie wzrosłoby, gdyby pytająca
oszczędziła nam swoich stawianych obok pytania agresywnych komentarzy,
które skłaniaja mnie do poglądu, ze nie chodziło jej o uzyskanie tylko
odpowiedzi;-)

--
Pozdr

Zabieg ESWT na ostrogi