zamiast kafelek ?

1. Data: 2005-10-22 10:23:31

Temat: zamiast kafelek ?
Od: "Marza" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co proponujecie zamiast kafelek w kuchni na scianie? bo mam
problem.Myslałam, ze moze blacha ryflowana,ale nie wiem czy nie za duzo mam
tego metalu.Moze cos w cieplejszym klimacie,dajcie jakies pomysły bo cos
brak mi inspiracji

Marza

2. Data: 2005-10-22 16:30:32

Temat: Re: zamiast kafelek ?
Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marza napisał(a):
> [...]
> tego metalu.Moze cos w cieplejszym klimacie,dajcie jakies pomysły bo cos

Cieplejszego pomysłu nie mam ale mam mój własny:
zamiast kafelek kładę szybę hartowaną piaskowaną na całej długości
blatów i zlewu. Już się nie mogę doczekać bo to dopiero w styczniu.
Pozdr
Ola

3. Data: 2005-10-22 19:39:17

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamiast kafelek kładę szybę hartowaną piaskowaną na całej długości
> blatów i zlewu. Już się nie mogę doczekać bo to dopiero w styczniu.

ale jak ja kladziesz?
przyklejasz na klej czy jak????
ta szyba nie jest przezroczysta? :) gdzie mozna taka kupic i jaki to koszt?
ciekawy pomysl ...... :)
pozdrawiamG

4. Data: 2005-10-22 20:23:00

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> gdzie mozna taka kupic i jaki to koszt?
> ciekawy pomysl ...... :)

He, he, he ... Zdaje się, że jest w Gliwicach po 160 zł/m2

Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

5. Data: 2005-10-22 20:24:12

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marza" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
> Co proponujecie zamiast kafelek w kuchni na scianie?

Kafelek jest facetem, więc powinno być: co proponujecie zamiast
kafelków..itd.

Ania

6. Data: 2005-10-23 07:39:11

Od: "lumarcin" <lumarcin(wytnijto)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra napisala:

> [...]
> zamiast kafelek kładę szybę hartowaną piaskowaną na całej długości
> blatów i zlewu. Już się nie mogę doczekać bo to dopiero w styczniu.

bedziesz miala blacik z piaskowanego szkla i hartowanego a jakiej grubosci
bo chyba conajmniej 10 mm. Piaskowana szyba na blacie w kuchni to ze tak
powiem koszmar, jadna kropla oleju albo slad po tlustym palcu zostanie na
takim szkle na wieki chyba ze lubisz w kuchni zapach benzyny ekstrakcyjnej
;)

7. Data: 2005-10-23 11:56:40

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego metalu.Moze cos w cieplejszym klimacie,dajcie jakies pomysły bo cos

Z eternita sobie coś wykombinuj. Tomek

8. Data: 2005-10-23 16:01:40

Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> He, he, he ... Zdaje się, że jest w Gliwicach po 160 zł/m2
>
> Ania
Kupić u każdego szklarza, który się zajmuje szkłem hartowanym :)
z tego co wiem to nie potrzeba wcale bardzo grubego bo hartowane jest
mocne. Poza tym nie będę kleić tylko nawiercą mi otwory i powieszę
normalnie ma ścianie, a piaskowanie jest dodatkowym efektem dekoracyjmym
bo szyba jest wtedy matowa. Poza tym jeżeli chodzi o piaskowanie i plamy
tłuste to zaprzeczam koszmarowi czyszczenia, bo poto się kładzie
piaskowanym do spodu :) bo piaskowana jest tylko z jednej strony :) w
moim przypadku powieszę paiskowanym do sciany a więc powieszchnia
czyszczenia będzie gładziusieńka. Wracając do kosztów to rzeczywiście w
Gliwicach m2 kosztuje 160 zeta ale bez piaskowania. usługa piaskowania
na m2 to 75 zeta.
Obiecuję, że jak już bedzie zamontowana to się będę chwalić na razie we
wtorek robię podłogę.
Pozdr.
Ola

9. Data: 2005-10-23 16:21:47

Od: "Marza" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

eternit??? a masz moze jakies fotki,chocby na internecie jak to wyglada,ale
nie sam eternit tylko we wnetrzu

10. Data: 2005-10-23 16:33:13

Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marza napisał(a):
> eternit??? a masz moze jakies fotki,chocby na internecie jak to wyglada,ale
> nie sam eternit tylko we wnetrzu
> Marza

Sama się zaciekawiłam, ale mi przeszło jak przeczytałam inf w wikipedii...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Eternit
pozdr
Ola

Nawilżacz a filtr powietrza...
odliczenie z ulgi remontowej
Szkło hartowane, cena?
ASPRO ZIC ZAC listwa dylatacyjna - pytanie POMOCY!
blacha ryflowana