Re: zamrażarka do piwnicy

Date: Tue, 19 Feb 2013 10:21:40 +0100
From: Jacek <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zamrażarka do piwnicy

W dniu 2013-02-12 06:22, Andrzej pisze:
> Stara zamrażarka już ledwo dycha, rozejrzałem się za nową. W jednym ze
> sklepów sprzedający poinformował mnie że obecne zamrażarki pracują w
> pewnym zakresie temperatur poniżej 16 stopni celsjusza nie chodzą i
> powyżej 34 się wyłączają.
> Poszperałem w internecie i znalazłem że dyrektywa Unii Europejskiej n
Ja mam w piwnicy lodówko zamrażarkę Samsunga 3 letnią i nic ona nie mówi
o tym, że ma za chłodno. Poza latem mam tam około 14 stopni.
Zamrażarka na jej szczęście nic nie wie o Dyrektywach z Ujni
(obowiązkowo z Dużej Litery) i działa, jak chcą prawa fizyki, które też
się unijnym mądrościom nie poddają.
Jak już Koledzy pisali można by się zastanawiać czy gęściejszy olej nie
utrudni startu, ale chyba nie.
U rodziców była zamrażka Pingiwn 100 w nieogrzewanym garażu i nic się
jej nie działo złego (poza tym, że rda ją zżąrła)
Jacek