Re: żaówki energooszczędne

From: cheetah <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: żaówki energooszczędne
Date: Tue, 27 Jun 2006 15:01:49 +0200
<30xh29bzrrkz.yiygowaln9rn$.dlg@40tude.net> <e79h8j$rcq$1@news.onet.pl>
<wzsbm4sop0mu$.4sbee8i28vrn$.dlg@40tude.net>
<e7b3rg$7ss$1@atlantis.news.tpi.pl>
<10pf7uartxk4z$.11ah1ulrqvfib$.dlg@40tude.net>
<e7dis1$s5r$1@nemesis.news.tpi.pl>
<1...@4...net>
<e7dvf6$2jc$1@nemesis.news.tpi.pl> <44a04208$1@news.home.net.pl>
<e7qg55$o7g$1@nemesis.news.tpi.pl> <1...@d...icnet>
<e7qqo8$3qr$1@atlantis.news.tpi.pl>

Misiek napisał(a):
> O glebi ostrosci nie musisz mnie uczyc... ak sie sklada ze robie zdjecia od
> czasow... baaaaardzo dawnych (a juz na pewno nie odsylaj mnie do wikipedii
> gdzie kazdy moze kazda glupote wstawic)

To uwazasz ze to haslo zwiazane z glebia ostrosci jest nieprawdziwe?

> O monitorach LCD... poczytam ale widze ze mnie nie zrozumiales...
> Powiedzenie o "glebi ostrosci" moze niezbyt poprawnie sformuowane ale kazdy
> "normalnie rozumujacy" czlowiek wiedzialby i domyslalby sie o czym mowa...
> Myslenie nie boli... sprobuj...

Oj stary przesadziles chyba troche.
To jest forum dyskusyjne tutaj dykutujemy a nie obrazamy innych.

> na CRT obraz ma "glebie" jest jakby przestrzeny... na LCD-kach zatraca te
> wlasnosci i staje sie plaski...

Mysle , mysle i nadal nie rozumiem.
Mam przed soba monitor CTR i nie widze jego przestrzennosci.
Nie wiem jak obraz wyswietlany na powierzchni ekranu moze byc jakby
'bardziej' przestrzenny.

> A jesli jeszcze masz jakies watpliwosci
> poczytaj:http://www.chip.pl/arts/n/article_170138.ht
ml

przeciez ja Tobie podalem tego linka. Po co mi go podajesz i w dodatku
cytujesz prawie caly artykul???!!!!

> Wystarczy?
> Najpierw poczytaj a potem wpadaj w zachwyt...
Ja wcale nie wpadam w zachwyt nad monitorami LCD.
Kazdy z nich ma swoje wady i zalety.
Chcialem wyprostowac Twoje twierdzeniem jakoby obraz na LCD migotal
poprzez slabe odswierzanie i
zebys wytlumaczyl mi przestrzennosc obrazu CRT.