Re: zapach roz

1. Data: 2005-02-22 09:43:06

Temat: Re: zapach roz
Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl w aktach
news:2b8b16da.0502220126.4e2dae90@posting.google.com napisał(a) co
następuje:
> Uwielbiam zapach roz i chcialabym kupic sobie perfumy mocno rozane ale
> zapachem nie tylko przypominajacym zapach roz, tylko cos co faktycznie
> pachnialoby rozami.
> Znacie dziewczyny taki zapach?
> Trwaly,rozany,powalajacy na kolana :)

Hmmm... Sonia Rykiel- rykiel rose, bardzo ładny świeży zapach...ale czy
do konca rozany?..ma tam jeszcze nutkę jaśminu. A jeżeli chcesz perfumki
typowo rozane, to tak: w semphorze jest seria perfum o roznych zapachach
(smakach jak kto woli;P) i wsród nich jest również rożany... pachnie
hmm. całkiem nieźle, a na pewno lepiej niż jaśmin który mnie zabił.
Swojego czasu na rynku były takie fajne zapaszki które wypuszczał COTY i
to była rewelacja, od pewnego czasu jednak nie moge ich znaleźć a jak
juz, to nie ma mojego ukochanego Jaśminku, róza jeszcze mi sie rzuciła
ostatnio w oczka w galerii centrum

Puszczająca kołeczka z dymmku Arcole ;P

--
"Jealousy is all the fun you think they had"
Erica Jong