[troszenke OT]

1. Data: 2005-02-22 08:06:08

Temat: [troszenke OT]
Od: "kaka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie dziewczyny:)

mam adzieje, ze ktoras z was pomoze mi na bazie wlasnego doswiadczenia. Otoz
co sadzicie o herbatce Figura 1. czy moze sie od niej organizm uzaleznic?
skonczylam palic i musze czyms poedzic przemiane materii:)

pzdr.
kaka

1. Data: 2005-02-22 08:55:38

Temat: Re: [troszenke OT]
Od: Domi <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaka wrote:
> [...]
> co sadzicie o herbatce Figura 1. czy moze sie od niej organizm uzaleznic?
> skonczylam palic i musze czyms poedzic przemiane materii:)

jeśli nie przekroczysz góra 2 opakowań (jedno po drugim), to nie sądzę
żebyś się uzależniła. Może nie tyle Ty sie uzależnieasz, ale jeśli
stosujesz non stop, to jelita "rozleniwiają się" i nie chcą potem same
pracować. ja piję sobie 1 opakowanie na pół roku (lub nawet rzadziej)i
jest ok. Życzę wytrwałości w niepaleniu

1. Data: 2005-02-22 09:23:06

Temat: Re: [troszenke OT]-odchudzanie, uroda, zdrowie
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Domi <d...@w...pl> napisał(a):

> jeśli nie przekroczysz góra 2 opakowań (jedno po drugim), to nie sądzę
> żebyś się uzależniła. ...

dokladnie. 2 opakowania to nie tragedia, ale generalnie tego typu specyfiki
rozleniwiaja jelita...potem juz nie obedziesz sie bez specyfiku :((

duzo lepsza jest pita w duzych ilosciach (1 herbatka dziennie na nic - ja
musze wypic 4) herbata Pu-Erh, tylko jej nie slodz, bo wlasnie wtedy jest
ohydna (bez slodzenia ma zapach rozgrzanej ziemi, czyli nie najgorzej)
Taka herbatka nie uzaleznia i nie wyplukuje elektrolitow.

Wracajac do powyzszej linijki: nigdy ale to nigdy nie odchudzaj sie srodkami
przeczyszczajacymi. Pozbawisz organizm mineralow (w skrajnych i niestety
czesto spotykanych przypadkach osteoporoza murowana!!) i mikroelementow -
najszybciej "wychodzi" magnez - skorcze lydek i inne drganie powiek murowane
tudziez. Slabe wlosy i szara cera ...chyba to mialas juz przez palenie,
prawda?

Poza tym chlop nie pies i na kosci nie leci. Jak Ci przybedzie 2 kg, ale
bedziesz miala swiezsza cere i pachnace wlosy, na pewno przebije to
pozytywnym efektem szara chudosc.

Powodzenia
Hania

1. Data: 2005-02-22 09:35:50

Od: "kaka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> srodkami
> przeczyszczajacymi. Pozbawisz organizm mineralow (w skrajnych i niestety

dzieki wielkie dziewczeta:))) nawet nie chcialam sie odchudzac, ale
przywrocic do normalnosci przewod pokarmowy bo tabletek juz nie chce brac a
i tak nie pomagaja:( zawsze mialam dobra przemiane materii a teraz guzdrze
sie ...masz racje haniu ze lepiej nie naduzywac i nie zamierzam a zeby nie
bylo oT kompletnie to po niepaleniu nie ma porownania jesli chodzi o
urode..cera przede wszystkim! dziewczeta jesli sa tua palace zadne kremy nie
pomoga jesli te smierduchy sie bedzie w siebie wciagac ja palilam
dlugo...ale mam nadzieje udalo sie:))

pzdr
kaka

1. Data: 2005-02-22 09:54:08

Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kaka w aktach news:cveudm$mcm$1@sunflower.man.poznan.pl napisał(a) co
następuje:

> dzieki wielkie dziewczeta:))) nawet nie chcialam sie odchudzac, ale
> przywrocic do normalnosci przewod pokarmowy bo tabletek juz nie chce
> brac a i tak nie pomagaja:(
kurczęę... a ja sie tak boje przytyć, dlatego nie rzucam.... :(

> [...]
> zamierzam a zeby nie bylo oT kompletnie to po niepaleniu nie ma
> porownania jesli chodzi o urode..cera przede wszystkim!
Tak... to prawda, raz nie paliłam z miesiąc, skóra była zupełnie inna
nie taka ziemista... ale nałóg to nałóg

Gratuluję :)) jeeejqq ja też tak kcę :)

pzrd
Arcole ;)

--
"Jealousy is all the fun you think they had"
Erica Jong

1. Data: 2005-02-22 10:12:09

Od: "kaka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arcole" <u...@T...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kurczęę... a ja sie tak boje przytyć, dlatego nie rzucam.... :(
> Tak... to prawda, raz nie paliłam z miesiąc, skóra była zupełnie inna

tez myslalam ze sie nie da:) kopcilam jak lokomtywa paczka dziennie, czasami
wiecej:) alem siem zawzielam:)) poki co nie przytylam,(no tylko problemy z
perystaltyka jelit) ale tez katuje sie na silowni i aerobiku ( co na dobre
tylko wychodzi) wiec Arcole DO DZIELA!!!

pzdr. z zyczeniami sukcesu!
kaka

1. Data: 2005-02-22 10:22:59

Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kaka w aktach news:cvf0hq$o35$1@sunflower.man.poznan.pl napisał(a) co
następuje:

> tez myslalam ze sie nie da:) kopcilam jak lokomtywa paczka dziennie,
> czasami wiecej:) alem siem zawzielam:))
Ojjj ja tak samo... paczka a nawet wiecej... i troszke jakby płucka
zaczeły boleć ;)

>poki co nie przytylam,(no
> tylko problemy z perystaltyka jelit) ale tez katuje sie na silowni
> i aerobiku ( co na dobre tylko wychodzi)
a ile juz nie palisz ??
buuch.. nie bardzo mam czas na siłke i tego typu rzeczy, ale dla
chcacego nic trudnego.. :)

>wiec Arcole DO DZIELA!!!
> pzdr. z zyczeniami sukcesu!

Nie dziękuję... co by nie zapeszac..
Ale wiem jedno- nawet najlepsze perfumy nie zabija zapachu- smrodu
fajek.. a ja tak kocham piekne zapachy ;) ( noo to taka dygresja w celu
ukazania dysharmonii)

1. Data: 2005-02-22 10:37:29

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaka wrote:

> [...]
> i tak nie pomagaja:( zawsze mialam dobra przemiane materii a teraz guzdrze

Po 6 miesiącach powinno się poprawić. Używałam normosan (jedna
torebka wieczorem), dla urozmaicenia siemię lniane. Po pół
roku akurat te objawy minęły, złapane "przy okazji" 10 kg
nie chciało samo minąć, ale też i nie wróciło po odchudzeniu.

Powodzenia, a właściwie - połamania nóg :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-02-22 10:45:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-22 10:23,Użytkownik Hania ziewnął szeroko i rzekł:

> dokladnie. 2 opakowania to nie tragedia, ale generalnie tego typu specyfiki
> rozleniwiaja jelita...potem juz nie obedziesz sie bez specyfiku :((

Czy trochę nie przesadzacie? Swego czasu - jakieś 5 lat temu to było, a
może jeszcze więcej - piłam opakowanie za opakowaniem, zużyłam co
najmniej 10 (nie przesadzam) i nic mi nie było. Nic mi się nie
rozleniwiło, nie uzalezniłam się. Przestałam je pić, bo smak jest
okropny i doszłam do wniosku, że są pewne granice umartwiania się ;-)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-22 10:48:18

Od: "kaka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roku akurat te objawy minęły, złapane "przy okazji" 10 kg
> nie chciało samo minąć, ale też i nie wróciło po odchudzeniu.
odpowiadajac Arcole - nie pale troszke ponad m-c, niby krotko, ale dlugo,
wiem ze do fajek o dziwo juz mnie nie ciagnie wiec mysle ze jak sie nie
zdarzy jakis kataklizm to bedzie ok:))
Krystyna ale zes mnie nastraszyla hihi 10 kg boszssze mam nadzieje, ze skoro
przez ten czas jakos sie trzyma mi waga to opatrznosc oszczedzi mi obfitosci
ksztaltow rzecz jasna;)) swoja droga slyszalam ze kolo 1/3 osob tylko tyje,
jestem ciekawa jak to jest...:((

pzdr.
kaka

kolczyk w pępku - pomocy