zapalenie pochwy -kiedy bezpiecznie?

1. Data: 2002-02-07 13:53:27

Temat: zapalenie pochwy -kiedy bezpiecznie?
Od: "Wiola" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam zapalenie pochwy.Biorę Betadine..a potem mam zrobic kąpiele w
kefirze..by przywrócić florę bakteryjną..
mam pytanie..
Czy po zakończeniu 14 dniowej kuracji Betadine..muszę zachować
wsztrzemięźliwosc seks..przez jakis czas.?
Nie chce "popsuc"tego leczena.. ..by sie historia nie powtórzyła

jeszcze jedno pytanie..mimo wzięcia 11 globulki jeszcze pojawiają sie w
ciągu dnia białe upławy
(swędzenie ustąpiło bardzo szybko)czy to nie jest niepokojące?

obawiam się ze ta kuracja Bet. może nie wystarczyc..

2. Data: 2002-02-07 14:22:08

Temat: Re: zapalenie pochwy -kiedy bezpiecznie?
Od: "czatman" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłaś u ginekologa? robiłaś wymaz , rozmaz? kiedy? jakie były wyniki? Może
Orungal Ci pomoże.

3. Data: 2002-02-07 19:09:43

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czatman" <c...@2...pl> napisał w wiadomości
> Byłaś u ginekologa? robiłaś wymaz , rozmaz? kiedy? jakie były wyniki? Może
> Orungal Ci pomoże.

nie kombinuj... nie lecz ludzi przez siec bo Ci prokuratora nasle na kark...
skoro leczy sie Beatadina to znaczy ze byla u lekarza...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

4. Data: 2002-02-07 19:11:16

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiola" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (swędzenie ustąpiło bardzo szybko)czy to nie jest niepokojące?
>
> obawiam się ze ta kuracja Bet. może nie wystarczyc..

ze wsplozyciem wstrzymaj sie do najblizszej miesiaczki... (oczywiscie
dopiero po)

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

5. Data: 2002-02-07 20:00:08

Od: "czatman" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie kombinuj... nie lecz ludzi przez siec bo Ci prokuratora nasle na
kark...
> skoro leczy sie Beatadina to znaczy ze byla u lekarza...

Skoro leczy się Betadiną, to znaczy tylko tyle, że leczy się Betadiną. Nie
jest to dowód nawet na to, że ta pani była w aptece.
Pozdrowienia i ukłony
śle sługa uniżony.

6. Data: 2002-02-07 20:08:35

Od: "czatman" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie lecz ludzi przez siec bo Ci prokuratora nasle na kark...

oczywiście czekam na prokuratora

7. Data: 2002-02-08 07:30:15

Od: "Wiola" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za chociaż taką poradę..bo już się obawiałam że skończy sie między
Wami na pojedynku..;-)
Byłam u lekarza..która preferuje Betadine..i zgadzam sie z nią -owszem
wczsniej przy stanie zapalnym pomogło mi..po 2 -3 dnach widziałam poprawe.

ale teraz (dziś )biore ostatnią globulkę i martwi mnie to ze jednak nie jest
zupełnie ok..

Lekarz zaznaczył,ze jesli po Bet i tym kefirze mi nie przejdzie to wtedy
dopiero zrobi wymaz. mam sie zgłosić za tydzień..

Jesli sie okaze ze dalej mam jakies bakterie -to sie załamie..
bo bardzo dbam o siebie ..i chce jak najszybciej z tego wyjsc ,bo planuje
dziecko.
a zapalenie pochwy to pewna przeszkoda..prawda?
pozdr W

8. Data: 2002-02-08 23:15:56

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiola napisał(a):

> Lekarz zaznaczył,ze jesli po Bet i tym kefirze mi nie przejdzie

Padnę ze śmiechu :-D
To nie ma u Was w aptece tabletek, czy globulek " Nystatyna"?
W kefirze kazał Ci się kapać?????
A może kazał Ci ten kefir pić, zawsze, jak bierzesz antybiotyki?

Kaja

9. Data: 2002-02-09 00:00:46

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Proponowałabym się doszkolić... A nie śmiać, jeśli nie wiesz, z czego
się śmiejesz :-\

> To nie ma u Was w aptece tabletek, czy globulek " Nystatyna"?

Ależ są, jak wszędzie - na zwalczenie infekcji.

> W kefirze kazał Ci się kapać?????

Podmywać, ewentualnie stosować irygacje, pod warunkiem, że jogurt
naturalny/kefir są bez cukru.

> A może kazał Ci ten kefir pić, zawsze, jak bierzesz antybiotyki?

Nie tylko. Jak myślisz, w jaki sposób pochwa broni się przed infekcjami?
Bo są w niej pałeczki kwasu mlekowego. Dokładnie te same, które są w
jogurtach i kefirach. Więc ich stosowanie nie tylko doustne, ale i
"dowcipne" zdecydowanie poprawia i umacnia wyniki leczenia. Przy braniu
antybiotyku i po kuracji przeciwgrzybicznej można sobie takie irygacje
postosować, żeby odbudować florę bakteryjną w pochwie, i chronić się
przed następną infekcją.
Dalej tak Cię to bawi?

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

10. Data: 2002-02-09 00:50:10

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kami napisał(a):

> Proponowałabym się doszkolić... A nie śmiać, jeśli nie wiesz, z czego
> się śmiejesz :-\

Wiem z czego się śmieję, bo czytałam posta dot. kąpania się w kefirze.

> Dalej tak Cię to bawi?

No nie wiem.
Grzybica powstaje także od niewłaściwej higieny i także można się nią
zarazić od nieodpowiedniego, tj. brudnego partnera.

Kaja

ile kalorii na paczek?
Przyszłoś
Interpretacja wyników - czy jestem zdrowy ?
Medycyna pracy - potrzebny wzor umowy
postinor a przesuniecie okresu