zapalenie stawu krzyżowo-biodrowego

1. Data: 2009-02-13 23:41:35

Temat: zapalenie stawu krzyżowo-biodrowego
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to się leczy? Fizjoterapią? Farmakologicznie?
Pozdr.
A.

2. Data: 2009-02-17 07:35:19

Temat: Re: zapalenie stawu krzyżowo-biodrowego
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

ffiona pisze:
> Jak to się leczy? Fizjoterapią? Farmakologicznie?

magnetronik, ultradzwieki, ale to na pewno nie od kregoslupa? sporo
ludzi ze zdziwieniem odkrywa, ze to nie nerki, nie stawy tylko
dyskopatia, o korej nie mieli pojecia

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

3. Data: 2009-02-17 11:37:54

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> magnetronik, ultradzwieki, ale to na pewno nie od kregoslupa? sporo ludzi
> ze zdziwieniem odkrywa, ze to nie nerki, nie stawy tylko dyskopatia, o
> korej nie mieli pojecia

Rtg nic nie wykazało w kręgosłupie. A fastum nie działa na to? Albo jakieś
ćwiczenia?
Pozdr.
A.

4. Data: 2009-02-17 11:49:58

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

ffiona pisze:

> Rtg nic nie wykazało w kręgosłupie. A fastum nie działa na to? Albo
> jakieś ćwiczenia?

pewnie tak, ale to nie to samo, ultradzwieki to 5 minut masazu w
balacych w miejscach a magnetronik to 15 minut, w sumie 20 minut roboty
:) mozna i wziac standardowy zestaw w zastrzykach (chyba 7 razy), jakis
Ketonal plus witamina, mozna i lyknac pare tabletek jak mocno drze,
rzecz gustu i natezenia zapalenia, a tak z ciekawosci, co powiedzial
lekarz skoro przeswietlenie nic nie wykazalo?

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

5. Data: 2009-02-17 11:59:47

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> witamina, mozna i lyknac pare tabletek jak mocno drze, rzecz gustu i
> natezenia zapalenia, a tak z ciekawosci, co powiedzial lekarz skoro

Magnetronik to nie to samo, co pole elektromagnetyczne?
Zbadał mnie manualnie i po rozmieszczeniu bólu stwierdził jak w nagłówku:
zapalenie stawu krzyzowo-biodrowego.
Pozdr.
A.

6. Data: 2009-02-17 12:09:52

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

ffiona pisze:

> Magnetronik to nie to samo, co pole elektromagnetyczne?

taki pierscien z polem wewnatrz, jest w necie sporo opisow na co i jak
dziala

> Zbadał mnie manualnie i po rozmieszczeniu bólu stwierdził jak w
> nagłówku: zapalenie stawu krzyzowo-biodrowego.

oki, a co na zdjeciu rtg, absolutnie nic? to moze nie ma sie co
przejmowac tylko zapobiegawczo zaczac sobie lykac suplement diety typu
glukozamina

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

7. Data: 2009-02-17 12:59:36

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> oki, a co na zdjeciu rtg, absolutnie nic? to moze nie ma sie co przejmowac
> tylko zapobiegawczo zaczac sobie lykac suplement diety typu glukozamina

Lekko płytkawe panewki biodrowe na zdjęciu, ale ten lekarz powiedział, że
ujdą, inny, że to typowe dysplastyczne biodro. I prawa głowa kości udowej
lekko krzywawa. Ale w kręgosłupie nic nie widać.
Prawdę mówiąc, to nie wiem na czym stoję przy dwóch różnych diagnozach i
muszę poradzić się trzeciego lekarza. Na razie smaruję fastum. A na pole
elekromagnetyczne chodziłam - 10 razy po 15 minut. Do tego laser, ale
skierowany na biodro. Nadal boli.
Pozdr.
A.

8. Data: 2009-02-18 12:13:38

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

ffiona pisze:

> [...]
> muszę poradzić się trzeciego lekarza. Na razie smaruję fastum. A na pole
> elekromagnetyczne chodziłam - 10 razy po 15 minut. Do tego laser, ale

ja bym jeszcze zajrzal do reumatologa poza ortopeda, w koncy stawy to
stawy, a laser bywa, ze na poczatku przynosi odwrotny skutek i jeszcze
bardziej boli

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

9. Data: 2009-02-27 09:44:24

Od: lechu32 <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 00:41, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:
> Jak to się leczy? Fizjoterapią? Farmakologicznie?
> Pozdr.
> A.

moja żona miła taki problem,
przez rok czasu chodziła z takim bólem w dolnej części pleców,
rtg i 3 lekarzy u których była chciało ją ciąć i operacyjnie coś
zmieniac,
ale ona nie znosi operacji, i szukała dalej aż trafiła do ortopedy
fizjoterapeuty,
lekarz który zajmuje się sportowcami i on zdiagnozował to jako
zapalenie stawu biodrowo krzyżowego,
leczenie polegało na nakłuwaniu torebki stawowej igłą od strony
pośladków i okłady z lodu,
po po pierwszym była duża poprawa, po trzecim ból znikł,
i żadne operacje nie były potrzebne,

10. Data: 2009-02-27 22:36:18

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lechu32" napisał w wiadomości

[...]

Czy to był lekarz z NFZ czy prywatny? To nakłuwanie i okłady jednocześnie?
Pozdr.
A.

Aspiryna vs polopiryna S
dlaczego veganizm?