zaraz sie potnę - problem z podejmowaniem decyzji

1. Data: 2007-07-18 17:46:22

Temat: zaraz sie potnę - problem z podejmowaniem decyzji
Od: "czarnylopez" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
nie wiem co sie ze mną dzieje. od dluzszego czasu mam ogromny problem z
podejmowaniem decyzji. nie chodzi o proste decyzj, ale o decyzje, ktore
mają wpływ na życie (np. zmiana pracy, zmiana miejsca zamieszkania). nigdy
dotąd nie miałem problemów z procesem decyzyjnym. najpierw kiedy nadaża się
okazja do zmiany jestem pełen zapału. Z biegiem czasu, kiedy podjęcie
decyzji zbliża się nieuchonnym krokiem nie umiem jej podjąć. pojawiają się
rozterki, szukam wytłumaczenia dla "niepodejmowania" decyzji i zaczynam
dostawać na głowę, nie mogąc jej podjąć. już sam nie wiem czego chce, a
jestem w pełni dorosłym człowiekiem, przynajmniej wg metryki. zaczynam
radzić się innych, słuchać rad innych ludzi, czego do tej pory nigdy nie
robiłem. ale to na nic, skoro i tak każdemu jestem w stanie przedstawić
sytuację w ten sposób, że mi przytaknie zgodnie z oczekiwaniami -przynajmiej
większość osób. może się starzeje, może zabrakło mi jaj na starość, moze
stałem się zbyt wygodny. Momentami mam wrażenie że brakuje mi czegoś, że coś
utraciłem w swojej głowie, co jest KLUCZOWĄ kwestią dla podejmowania
decyzji. Co to jest?

proszę o jakąś poradę, moze jakaś literatura...?
pozdrawiam
czarny

2. Data: 2007-07-18 18:15:50

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnylopez; <f7ljeq$qu$1@sunflower.man.poznan.pl> :

> [...]
> stałem się zbyt wygodny. Momentami mam wrażenie że brakuje mi czegoś, że coś
> utraciłem w swojej głowie, co jest KLUCZOWĄ kwestią dla podejmowania

Nic, zmęczenie materiału - niech zgadnę - masz koło 30. i zaczynasz
dostrzegać rzeczy, których wcześiej nie widziałeś. Co to za ryzyko, jak
nie widzi się wielu ograniczeń, jak je się widzi, to jest dopiero
ryzyko. ;)

> proszę o jakąś poradę, moze jakaś literatura...?

spytaj 6michał9 z appm, bo ja nie pamiętam tytułu i autora pozycji o tym
traktującej

Flyer
--
gg: 9708346
http://www.flyer36.republika.pl/

3. Data: 2007-07-18 18:25:17

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.biblionetka.pl/ks.asp?id=26540

--
Pozdrawiam - Aicha (druga połowa szóstkodziewiątki;))

4. Data: 2007-07-19 07:57:59

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

Swięte słowa:

"
Problemy powstające na danym poziomie myślowym
można rozwiązać tylko na poziomie wyższym
(jeśli nieustannie się spóźniasz, to zamiast kupować
nowy zegarek zastanów się nad swoim podejściem do ludzi).
"

Duch

5. Data: 2007-07-19 11:34:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> (jeśli nieustannie się spóźniasz, to zamiast kupować
> nowy zegarek zastanów się nad swoim podejściem do ludzi).

...czyli że powinien się dostosować
do wymagań stawianych przez innych? ;)

6. Data: 2007-07-19 12:35:17

Od: "Fragile " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Pozdrawiam - Aicha (druga połowa szóstkodziewiątki;))

Sto lat, sto lat, niech zyja, zyja nam! ;)

Fragile

7. Data: 2007-07-19 12:53:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f7ni77$qj9$1@news.onet.pl...

Buria mgłoju niebo krojet...

8. Data: 2007-07-19 14:39:46

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile " napisał:

> Aicha (druga połowa szóstkodziewiątki;))
> Sto lat, sto lat, niech zyja, zyja nam! ;)

No, w ciągu tych stu może przetrwamy dziesięć kadencji kaczek z
przystawkami i będziemy mogli znów pisać razem bezeceństwa ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2007-07-19 14:52:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f7ni77$qj9$1@news.onet.pl...
>
> Buria mgłoju niebo krojet...

ty lepiej przetrzyj zaparowane od upału okulary... ;P

10. Data: 2007-07-19 15:08:13

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f7ni77$qj9$1@news.onet.pl...

Za ciasno myslisz ;)

Przeczytajmy jeszcze raz to zdanie
"zamiast kupować nowy zegarek zastanów się nad swoim podejściem do ludz"

- gdzie widzisz fragment ze trzeba sie dostosowywac do wymagan innych?
Moze chodzi np. o *odmawianie* wizyt, ktorych nie akceptujesz i przez to sie
spozniasz.
Kapujesz? ;)
Duch

TARCZA