zaraz sie potnę - problem z podejmowaniem decyzji

następny post »
From: "czarnylopez" <c...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: zaraz sie potnę - problem z podejmowaniem decyzji
Date: Wed, 18 Jul 2007 19:46:22 +0200

czesc
nie wiem co sie ze mną dzieje. od dluzszego czasu mam ogromny problem z
podejmowaniem decyzji. nie chodzi o proste decyzj, ale o decyzje, ktore
mają wpływ na życie (np. zmiana pracy, zmiana miejsca zamieszkania). nigdy
dotąd nie miałem problemów z procesem decyzyjnym. najpierw kiedy nadaża się
okazja do zmiany jestem pełen zapału. Z biegiem czasu, kiedy podjęcie
decyzji zbliża się nieuchonnym krokiem nie umiem jej podjąć. pojawiają się
rozterki, szukam wytłumaczenia dla "niepodejmowania" decyzji i zaczynam
dostawać na głowę, nie mogąc jej podjąć. już sam nie wiem czego chce, a
jestem w pełni dorosłym człowiekiem, przynajmniej wg metryki. zaczynam
radzić się innych, słuchać rad innych ludzi, czego do tej pory nigdy nie
robiłem. ale to na nic, skoro i tak każdemu jestem w stanie przedstawić
sytuację w ten sposób, że mi przytaknie zgodnie z oczekiwaniami -przynajmiej
większość osób. może się starzeje, może zabrakło mi jaj na starość, moze
stałem się zbyt wygodny. Momentami mam wrażenie że brakuje mi czegoś, że coś
utraciłem w swojej głowie, co jest KLUCZOWĄ kwestią dla podejmowania
decyzji. Co to jest?

proszę o jakąś poradę, moze jakaś literatura...?
pozdrawiam
czarny