zarobki - tech. farmaceuta

1. Data: 2007-03-02 18:25:14

Temat: zarobki - tech. farmaceuta
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
rozważam podjęcie nauki i przekwalifikowanie na technika farmacji.
Chciłabym się zorientować jak kształtują się zarobki tech. farmaceutów we
Wrocławiu lub innych duzych miastach na terenie Polski?
Z góry dzięki.
Pozdr, j.

2. Data: 2007-03-02 22:12:48

Temat: Re: zarobki - tech. farmaceuta
Od: b...@v...pl (tech. farmacji) szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]
> Chciłabym się zorientować jak kształtują się zarobki tech. farmaceutów we
> Wrocławiu lub innych duzych miastach na terenie Polski?

Po szkole masz roczny staż - pensja to 470zł na rękę.
Jesli po stażu dostaniesz sie do dosć dobrze prosperującej apteki można
zarobic nawet 1.500 do ręki i więcej.
W "zwykłych" aptekach płacą coś koło 800zł po stażu na ręke.

3. Data: 2007-03-02 23:16:59

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po szkole masz roczny staż - pensja to 470zł na rękę.

Czyli taki staż to obowiązek? To bardzo niska kwota te 470 zł.

> Jesli po stażu dostaniesz sie do dosć dobrze prosperującej apteki można
> zarobic nawet 1.500 do ręki i więcej.

Od czego zależy dostanie się do dobrze prosperującej apteki? Czy poza
umiejętnościami i szczęsciem wymagane są znajomości?

Widzę wiele ogłoszeń w prasie, muszę zmienić zawód, bo jako nauczyciel nie
mam szans na pracę, nie mówiąc o płacy.
Obecnie jestem bezrobotna, z trudem i pomocą rodziny może uda mi się
opłacić czesne w szkole, muszę wybrać taką profesje, która da mi szansę
spokojnie egzystować.Myslałam właśnie o pracy w charakterze tech. farm.
Mieszkam we Wrocławiu, zależałoby mi na pracy dającej mi min. 1200 zł
brutto, optymalnie 1600 zł, nie wiem czy jest to realne.

Proszę mi powiedzieć czy studium famraceutyczne jest b trudne?
Ukończyłam studia humanistyczne, nie miałam w lo trudności z biologią i
chemią, na studiach miałam łacinę.

Z góry dziękuję.
Pozdr, Joanna

W "zwykłych" aptekach płacą coś koło 800zł po stażu na ręke.

4. Data: 2007-03-03 16:49:00

Od: b...@v...pl (a) szukaj wiadomości tego autora

szkoła policealna zaoczna (zjazdy trzy razy w tyg) płatna nie jest trudna.
Wiadomo , że chemia i biologia na pierwszym miejscu.
Ja chodziłąm do Liceum o profilu biologoczno-chemicznym dlatego pewnei
łatwo ukończyłam Technikum Farmac. Oczywiscie jeśli jest Pani po studiach
to z Policealną szkołą bedzie bez problemu ;-)) Napewno trzeba troche się
pouczyć ;-))
A jeśli chodzi o dostanie sie do dobrej apteki to najlepeij miec jakiegos
wujka albo znjaomosci, bo teraz o dobra pracę ciężko gdy nie ma się tzw
"pleców" ;-))
Zretsza wykazanie się na stażu też wiele objecuje, kierownicy apteki
patzrą również na ukończoną szkołę (płatna czy dzienna itp)

5. Data: 2007-03-03 17:29:26

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam zadnych znajomosci w aptekach, stad i moje pytania na
grupe, zeby dowiedziec sie czegokolwiek o charakterze tej pracy.
Czy zarobek podczas stazu to faktycznie 470 zł? czy jest to stala stawka,
czy tez zalezy od apteki?
Jezeli ukoncze to szkole policealna, platna, czyli gorzej na mnie beda
patrzec kierownicy:(
Czy to, ze ma sie tytul mgr innej specjalonosci pomaga czy przeszkadza, a
moze jest bez wplywu na prace tech. farmacji.
Jakie ma Pani doswiadczenie? dostala Pani prace dzieki "wujkowi" czy dzieki
swoim kompetencjom itd?
Jak ksztaltuja sie zarobki tech. farm???
Dziekuje!
Pozdrawiam Joanna

6. Data: 2007-03-08 15:17:27

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora