zarysowany kibelek

1. Data: 2006-12-22 16:45:20

Temat: zarysowany kibelek
Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

POwstalo kilka rys na kibelku - jak je zamaskowac? macie jakies pomysly?

TIA,
pozdr

2. Data: 2006-12-22 18:15:47

Temat: Re: zarysowany kibelek
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<o`rety@pl.pl> napisal(a):
> POwstalo kilka rys na kibelku - jak je zamaskowac? macie jakies pomysly?

Nie, za to zastanawiam się, jak powstały........... :)
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

3. Data: 2006-12-22 18:24:11

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> Nie, za to zastanawiam się, jak powstały........... :)

Czyżby ofiara popularnej klątwy "obyś się drutem kolczastym
zesr...ł"? ;->

A na poważnie - jeśli to płytkie zarysowanie, to można spróbować
spolerować pastą polerską, grubsze - widuję po sklepach zestawy
naprawcze do emalii, one powinny się nadać i do takiej na
ceramice.

J.

4. Data: 2006-12-22 19:10:44

Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek P. napisał:

> Czyżby ofiara popularnej klątwy "obyś się drutem kolczastym zesr...ł"? ;->

nie... za to ofiara hydraulika-ofiary, ktory mi kibel sprezyna
przepychal, stad moje pytanie (oprocz kibla, zapaskudzil mi tez sciane w
lazience swoimi buciorami-zapieral sie o nia?, na szczescie sciana
malowana byla zmywalna farba, wiec problem zmylismy

> A na poważnie - jeśli to płytkie zarysowanie, to można spróbować
> spolerować pastą polerską, grubsze - widuję po sklepach zestawy
> naprawcze do emalii, one powinny się nadać i do takiej na ceramice.

dzieki, pozdr

5. Data: 2006-12-22 23:04:42

Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

o`rety napisał(a):

> nie... za to ofiara hydraulika-ofiary, ktory mi kibel sprezyna
> przepychal,
Zaprosić pana hydraulika -ofiarę do sklepu, wskazać wybrany kibelek i
kazać wymienić w ramach reklamacji. Sracza nie przepycha się spiralą
przez muszlę klozetową. Jak tego nie wiedział/olał to, to pizda nie
fachowiec. Nie nauczył się zawodu na praktykach, to Ty go naucz. A nauka
kosztuje :-)

SALAMON

Promienniki gazowe pod szkłem?
kuchenka - inox
Rysa na szklanym blacie kuchenki
garnki lifeheit - warto?
Jaka jest standardowa średnica tortownicy?