zarzucam temat i proszę o kontakt

1. Data: 2005-12-01 23:02:10

Temat: zarzucam temat i proszę o kontakt
Od: <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Serwis www.warszawa.pl zmienia w najbliższym czasie wygląd i mam się
tam zając "problemami niepełnosprawnych". Mało mi było problemów, to
sobie jeszcze jeden wziąłem na głowę.

Póki co, to nie mam wielu sprecyzowanych pomysłów co do tego, o czym
tam powinno być w tej materii, w związku z tym czekam na pomysły i
kontakt ze strony osób, które miałyby coś do powiedzenia na ten temat.

Myślę o zrobieniu spisu sklepów ze sprzętem, spisu miejsc z ubikacjami
dla wózkowiczów, miejsc trudnoprzejezdnych i tym podobny spraw. Myślę
też o zwróceniu uwagi na nie do końca przemyślane systemy ułatwień,
które nie są do końca ułatwieniami... Też na to, że nie ma
praktycznie żadnego przejazdu z Pragi na drugą stronę Wisły dla
wózkowicza "na piechotę"... Ale tematów jest mnóstwo i dlatego
przydadzą mi się wszelkie uwagi i pomysły!

Tak więc proszę Warszawiaków o okontakt na "adam . pietrasiewicz
(małpa) lauda . pl" (oczywiście trzeba wywalić spacje), albo i tutaj,
na grupę.

Pozdrawiam
Adam Pietrasiewicz

--
Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka http://www.amsoft.com.pl/golabek

2. Data: 2005-12-01 23:18:42

Temat: Re: zarzucam temat i proszę o kontakt
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adpiet pisze w news:YNCGBC02122005000210nqcvrg@cbyobk.pbz

> Tak więc proszę Warszawiaków o okontakt na "adam . pietrasiewicz
> (małpa) lauda . pl" (oczywiście trzeba wywalić spacje), albo i tutaj,
> na grupę.

Adamie, ja chętnie coś tam nabazgrzę, ale obawiam się, że będe
mogła dopiero po weekendzie... szkoda, że nie byłeś na ostatnim
spotkaniu, bo łatwiej to opowiedzieć, niż opisać. ;)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

3. Data: 2005-12-01 23:21:41

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 02-grudnia-2005 o godzinie 00:18:42 Scalamanca napisał/a

> [...]

>mogła dopiero po weekendzie... szkoda, że nie byłeś na ostatnim
>spotkaniu, bo łatwiej to opowiedzieć, niż opisać. ;)

Ale to się w ogóle nie pali!

Póki co, to chodzi o zebranie jakichś pomysłów na sprawy związane z
inwalidami w Stolicy i tyle. We wtorek spotykam się z właścicielem
www.warszawa.pl, którym NIE JEST co najdziwniejsze Urząd Miasta, choć
bardzo by chciał. Ten adres jest wykorzystywany przez osobę prywatną,
pasjonata Warszawy!

A na spotkania ostatnio jakoś mało mam ochotę, bo nadeszły cięższe
chwile (jak to już bywa w życiu) i mało jestem rozrywkowy jakoś.

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

4. Data: 2005-12-01 23:31:06

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze w news:YNCGBC02122005002141.nqcvrg@cbyobk.pbz

> We wtorek spotykam się z właścicielem
> www.warszawa.pl, którym NIE JEST co najdziwniejsze Urząd Miasta, choć
> bardzo by chciał. Ten adres jest wykorzystywany przez osobę prywatną,
> pasjonata Warszawy!

To tym bardziej warto coś z tym zrobic. ;)

> A na spotkania ostatnio jakoś mało mam ochotę, bo nadeszły cięższe
> chwile (jak to już bywa w życiu) i mało jestem rozrywkowy jakoś.

A ja właśnie na przekór temu, chociaż już nie pamiętam, kiedy na
jakim spotkaniu byłam. Poza tym musiałam, lokal był wybrany
specjalnie dla mnie, dostępny, i wyproszone krzesełka zamiast ław.
;)

Swoją drogą jeden kwiatek mam - lokal dostosowany, ale prowadzą
do niego 2 schody (budynek PAN, tylko musze się dowiedzieć który,
ogłosił, że poszukuje ON do pracy, a wita ich tymi schodkami).

--
Pozdrowieństwa,
Scally

5. Data: 2005-12-02 06:44:04

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swoją drogą jeden kwiatek mam - lokal dostosowany, ale prowadzą
> do niego 2 schody (budynek PAN, tylko musze się dowiedzieć który,
> ogłosił, że poszukuje ON do pracy, a wita ich tymi schodkami).

Wysokie progi i schody przed wejsciami do roznych budynkow to moja pasja :-)

Sporo mozna by rowniez napisac o dostosowaniu przejsc dla pieszych i
chodnikach z ruchomymi i polamanymi plytami

Leszek

6. Data: 2005-12-02 08:16:07

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LECH DUBROWSKI pisze w news:dmoqm0$fi4$1@nemesis.news.tpi.pl

> Wysokie progi i schody przed wejsciami do roznych budynkow to moja pasja :-)
>
> Sporo mozna by rowniez napisac o dostosowaniu przejsc dla pieszych i
> chodnikach z ruchomymi i polamanymi plytami

Lechu, opisz to wszystko, choćby w punktach! Każdy warszawianin
na pewno zna mnóstwo takich miejsc, a możemy komuś tym pomóc.
Swoją drogą, ciekawe, ile punktów nam się pokryje. ;)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

7. Data: 2005-12-02 08:49:31

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lechu, opisz to wszystko, choćby w punktach! Każdy warszawianin
> na pewno zna mnóstwo takich miejsc, a możemy komuś tym pomóc.
> Swoją drogą, ciekawe, ile punktów nam się pokryje. ;)

1 Chodnik w al. Ujazdowskich od Pl. Trzech Krzyzy do Pl. Na Rozdrozu ze
szczegolnym uwzglednieniem lewej strony bo prawa jest ciut lepsza.

2 Chodnik na ul. Mokotowskiej.

Brakuje plyt lub sa polamane i po zapadane, a za to wystaja z nich rozne
"studzienki"

Przejscia dla pieszych sa kapletnie niedostosowane dla wozkow i osob gorzej
widzacych

Leszek

8. Data: 2005-12-02 10:18:41

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

LECH DUBROWSKI napisał(a):
> [...]

Skoro zajmujecie się czymś takim, może ciekawą propozycją byłoby zająć
się, nieco od innej strony, instytucjami publicznym po remontach. Nie
znam prawa budowlanego ale problem polega na wyrzucaniu często wielkiej
kasy w na przykład w marmury a brak podstawowych udogodnień dla ON w
starych budynkach czy terenach 'dopasowanych' do dzisiejszych potrzeb.
Dlaczego zwracam Waszą uwagę na instytucje po remontach. Mam wrażenie,
że nowe budynki w większości tą sprawę rozwiązują, od starych przed
remontami trudno w wielu wypadkach oczekiwać radykalnych zmian ale jak
wywiązują się z tego obowiązku firmy które odnawiają swoje siedziby na
'światowy' standard?

Niestety nie pomogę Wam. Jestem z poza 'Warsiawki' ;).

9. Data: 2005-12-02 11:39:29

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 02-grudnia-2005 o godzinie 11:18:41 Maciej Bogucki napisał/a

> Skoro zajmujecie się czymś takim, może ciekawą propozycją byłoby zająć
>się, nieco od innej strony, instytucjami publicznym po remontach.

Zająć się, to można tysiącem rzeczy. Sądzę, że jak się robi serwis w
stylu www.warszawa.pl i ma tam być dział dla inwalidów, to to, co
mogłoby być ciekawe dla ludzi, to jakieś konkrety.

Nieprzejezdność jakichś ulic, niedostępność jakichś miejsc (co może na
przykład pozwolić komuś uniknąć nieprzyjemnych sytuacji), adresy
warsztatów dostosowujących auta, adresy instytucji czy sklepów
rehabilitacyjnych - bo o to często ludzie tutaj pytają i tym podobne
sprawy. Plan miasta dla wózkowicza na przykład...

10. Data: 2005-12-02 14:45:50

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 02-grudnia-2005 o godzinie 13:51:55 LM napisał/a

>- sam kij nie jest metodą słuszną - myślę że warto będzie także zrobić
>witrynę pozytywną, gdzie będzie się promować rozwiązania, zwłaszcza te
>dotyczące inicjatyw prywatnych - np. sklepy, lokale.

No więc ja od tego zacząłem. Na przykład mapa dostępności Warszawy,
czy rozpiskę ubikacji dostępnych dla wózkowiczów.

Ja nie mam ambicji robienia całego wielkiego serwisu dla inwalidów -
nie należy zapominać, że to są strony warszawskie, więc to ma być coś
w stylu "inwalida w Warszawie" i tego tematu należy się trzymać.

Od zeszłego roku po głowie chodzi mi taka myśł, żeby jakoś można było
oznakować ciągi komunikacyjne "przyjazne" i "nieprzyjazne" dla
wózkowicza, albo wręcz nieprzejezdne. Zauważyłem, że mało kto wie o
tym, że dla kogoś, kto mieszka na Pradze lewostronna Warszawa jest dla
niego doskonale niedostępna. Oczywiście z czyjąś pomocą można wsiąść
do autobusu czy do tramwaju, ale "na piechotę" człowiek nie
przejedzie... Nie wiedząc o tym raz, w zeszłym roku, wjechałem na most
Poniatowskiego. Nie było miło stwierdzić, że nie przejadę dalej po
przejechaniu już całego mostu. Taki ciąg mógłby być jakoś oznaczony -
skoro są w całej Warszawie tabliczko pokazujące, czy jedzie się z
prądem czy pod prąd Wisły, to i takie znaczki byłyby chyba możliwe...

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

Zapraszamy na nowy PORTAL WEBTEAM
wspólne gospodarstwo domowe - definicja?
Leczenie odleżyn - alternatywa
bonusy dla zatrudniajacych inwalidow?
Oferta pracy