REQ: co kto komu podkrada z kosmetykow?

1. Data: 2002-12-28 09:40:56

Temat: REQ: co kto komu podkrada z kosmetykow?
Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasciwie chcialem nazwac tego newsa "Co faceci wam podkradaja" ale wlasnie
sobie uswiadomilem ze i kobiety podkradaja facetom kosmetyki, co wiem z
autopsji.

Tak wiec ja podbieralem:

- The Body Shop Onion Face Scrub (rewelacyjnie sie po tym golilo, od tego
czasu nauczylem sie uzywac peelingu co tydzien i wszystkie moje problemy z
goleniem zniknely)
- L'Oreal - jakis krem z kwasami owocowymi- juz niestety nie produkowany
- Yves Rocher Self Defense Yeux (krem pod oczy) - od czasu do czasu jak od
przepracowania tworza mi sie worki pod oczami, wlasciwie nie wiem czy mozna
tu uzywac sformulowania podkrada, bo uzywam go za porada i wiedza mojej
kobiety (czasem na zmiane z zelem ze swietlikiem)
- Kurobara Camellia Oil - olejek do wlosow z kwiatu japonskiej odmiany
krzewu herbacianego uzywany przez japonskie kobiety i zapasnikow sumo,
rewelacyjnie pogrubia wlosy i nieco je przyciemnia. Niestety do dostania
prawie wylacznie w Japonii i w sklepach dla Azjatow na Zachodzie, ale goraco
polecam!!! Wcale nie drogi, 45 ml kosztuje okolo 7 euro, starcza na dlugo
(faceci maja raczej krotkie wlosy, o ile je w ogole maja.... to oczywiscie
zart). Sa tez olejki kameliowe innych producentow, ja lubie ten bo nie jest
perfumowany. Co do podbierania - uwagi jak wyzej.
- i od czasu do czasu "jak popadnie", wiecie takie "rozpoznanie bojem":-D .
Przysiegam, ze uzywam szpatulki i nie wybieram paluchami - wiem ze moje ph i
flora bakteryjna jest inna.

Co kobiety podbieraly mnie (a przynajmniej sie o tym zorientowalem:-))):

- Clinique M-Lotion (lotion do twarzy) - w sumie bylem zadowolony z tego
podbierania, bo mnie po goleniu i zaaplikowaniu powyzszego piekla twarz,
ponadto byl nieco zbyt lekki jak na moja mieszana cere, zirytowalem sie
dopiero gdy zmienilem go na
- Issey Miyake Gel Visage Hydratant, a podbieranie nie ustalo
- Chanel Egoiste (skadinad od kiedy kobiety tak bardzo lubia zapachy
fougere? zawsze myslalem ze preferuja raczej zapachy szyprowe) - tu tez
slowo podbieranie jest nie na miejscu, lepsze byloby uzywala mojej wody
toaletowej za moja wiedza
- Braun Flex Integral - bylo to cos co "zmrozilo mi piane na ustach",
ciekawe co bylo golone moja maszynka, mam nadzieje ze nogi, a nie to co jest
eufemistycznie nazywane "linia bikini":-(((((
- nie wiem jak to nazwac, ale zamiast dezodorantu uzywam takiego
polprzezroczystego kamienia ktory namacza sie ciepla woda i rozsmarowuje.
Starcza na b. dlugo. Kupilem go w Niemczech w perfumerii Douglas. Wlasciwie
to nie dezodorant a antyperspirant. Fajny, bo calkowicie bezzapachowy.
Czasem widze, ze nie tylko ja go lubie:-)).

Abstrahuje od zabaw roznymi zielonkawymi maseczkami, bo wiecej mialo to
wspolnego z zabawami rodem z "9 i pol tygodnia" niz z zabiegami
kosmetycznymi;-).

Pytam o to podbieranie bo chcialem sie dowiedziec, co moglibyscie polecic
facetom, z czym mogliby sobie poeksperymentowac. Kosmetyki kolorowe raczej
wykluczone :-)). Pytam oczywiscie "z taka niesmialoscia", wiec prosze o
wyrozumialosc. Nobody's perfect:-).

z pozdrowieniami,
Przemo

PS. Aha, zycze wszystkim szampanskiego Sylwestra i do Siego Roku!

1. Data: 2002-12-28 12:07:42

Temat: Re: REQ: co kto komu podkrada z kosmetykow?
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

troszke offtopicznie, bo nie o podbieraniu, tylko o tym wlasnie olejku:

> - Kurobara Camellia Oil

czy jest jakis sklep internetowy, w ktorym mozna go kupic?

xx.

1. Data: 2002-12-28 12:48:32

Temat: Re: co kto komu podkrada z kosmetykow?
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" P.Sperling " wrote:

> [...]
> kolorowe raczej wykluczone :-)). Pytam oczywiscie "z taka
> niesmialoscia", wiec prosze o wyrozumialosc. Nobody's perfect:-).

Jestem pod wrazeniem :)
Ja chyba nie doceniałąm facetów, jesli chodzi o znajomosc tej tematyki :)

ooooo, i z Poznania jestes :)))

pozdrówki :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-28 17:23:58

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie za bardzo z tego co wiem, ale sie dowiem. Nie chce mi sie wierzyc
aby nie byl sprzedawany na Necie. Moja dziewczyna jest Japonka, uczy
japonskiego na UAMie, a teraz jest w Tokio. Klopot moze byc tylko z kanji i
kana (pismo japonskie), jesli sklep jest w Japonii. Ale obiecuje, ze jak
zadzwonie z zyczeniami w Nowy Rok to sie dowiem. Prosze o troche
cierpliwosci.

Przemo

Uzytkownik "anek" <a...@b...com> napisal w wiadomosci

1. Data: 2002-12-28 17:25:30

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Lia!

Jak widzisz nie wszyscy faceci sa do konca beznadziejni. Niektorzy rokuja
jeszcze jakies szanse na przyszlosc:-))

Gorrrrace pozdrowienia,
Przemo

howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-28 17:27:10

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, zapomnialem jeszcze o czyms. Wlasciwie tez nie podebralem tylko kupilem
sobie sam ale "za porada". Jest to Eva Natura, Relaksujacy zel do
pielegnacji zmeczonych stop, co mi sie przydaje zwlaszcza latem podczas
wedrowek, no i chyba przyda sie w Nowy Rok:-)). I jeszcze zel do ust
zrobiony przez Osco (siec aptek w Ameryce) ktory ostal mi sie z
amerykanskich czasow. Dostalem go od znajomej, o smaku malinowym, tj. zel,
nie znajoma:-).

Przemo

1. Data: 2002-12-28 17:30:36

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlem na goraco ten site ale nie kurobary :-((. Poszukam dalej, a teraz
sprawdz tutaj:

http://shop.store.yahoo.com/chidoriyaworld/camoilcar
.html

1. Data: 2002-12-28 18:24:10

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

P.Sperling wrote:

> Nie, nie za bardzo z tego co wiem, ale sie dowiem. Nie chce mi sie wierzyc
> aby nie byl sprzedawany na Necie.

no jest, ale tylko w wersji do polerowania mieczy samurajskich i
narzedzi ogrodowych - nie jestem pewna, czy to to samo;)

> Moja dziewczyna jest Japonka, uczy
> japonskiego na UAMie, a teraz jest w Tokio. Klopot moze byc tylko z kanji i
> kana (pismo japonskie), jesli sklep jest w Japonii.

z mojej strony nie bedzie duzego problemu - mozolnie, ale czytam po
japonsku;)

> Ale obiecuje, ze jak
> zadzwonie z zyczeniami w Nowy Rok to sie dowiem. Prosze o troche
> cierpliwosci.

naturalnie, nie ma pospiechu.

xx.

1. Data: 2002-12-28 21:04:12

Temat: olejek kameliowy
Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na ulotce dodawanej do olejku Kurobary nie znalazlem ich situ, ale jak juz
napisalem zapytam o to we wtorek. Jest tylko numer telefonu do dzialu
handlowego firmy +81 3 3625 0040 i faks +81 3 3625 044. Jest tez podana
sugerowana cena netto 650 jenow za 45ml flakonik i 1200 jenow za 85 ml
flakonik, do tego trzeba doliczyc obowiazujacy w Japonii 8% podatek
sprzedazny (odpowiednik naszego VATu).

Olejek jest b. dobry, powinno sie go nakladac na skore glowy (bo tonizuje) i
wlosy (zamyka i wypelnia luski wlosa). Rewelacyjne pogrubia wlosy. Mnie
bozia dala je dosc cienkie (cos a la siersc cocker-spaniela:-)))), a po
zastosowaniu pare osob juz mnie pytalo jak to zrobilem, ze mam takie grube
wlosy. A to juz moja mala tajemnica :-))). Nie mowiac o tym ze wlosy sa
intrygujaco blyszczace (bynajmniej nie "brokatowo" blyszczace, jako facet
wygladalbym komicznie - jak nie przymierzajac prezenter TV o wielbladzim
nazwisku, co nie jest moim zamiarem) ale nie "straczkowe" i posklejane,
trzeba tylko wiedziec ze nalezy nakladac tylko troche olejku (wlosy wchlona
prawie kazda ilosc, tyle ze beda nienaturalnie ciezkie) i w wysokiej
temperaturze. Ja lubie gorace kapiele i po prostu nakladam pare kropel po
kapieli, bardziej na skore glowy niz we wlosy - to wystarczy. Jako
ciekawostke podam, ze mozna go tez uzywac w aromaterapii (nie lubie bo od
tego zawsze peka mi glowa) i masazu (bardzo lubie....).

Ponizej pare linkow, pierwszy o krzewie kameliowym, a pozostale to linki
sklepow sprzedajacych olejek. Niestety po angielsku. Na samym dole opis
olejku z jednego situ.

http://www.greencottage.com/oils/camellia.html

http://www.kamakura-garden.com/page11.html
http://www.beautyexotica.com/asp/hair.asp?offset=3
http://www.naturaljapanesebeauty.com/njb.page2.html

z pozdrowieniami,
Przemo

Experience the luxury of true Japanese Tsubaki oil. Authentic Japanese
camellia oil is only produced in one certain area of Japan. The oil - which
is a light golden colour is cold-pressed from Japanese camellia seeds. This
is 100% pure oil. The golden colour itself indicates it has not been
ultra-refined as you will find elsewhere. Camellia oil is traditionally used
in Japan as a hair conditioning oil and is responsible for keeping the
enamelled smoothness of the geisha, and samurai-style coiffure.

Because Camellia oil is high (90%) in olein acids and glycerides it will add
shine and conditioners to your hair while also treating damage from perming
and colourants. The hair cuticle under microscopic inspection shows a
noticeably smoother appearance after use with camellia oil. It works
particularly well on coarse hair. Can be used for relief of itchy scalp due
to allergies or dandruff. For skin-care it can be used as a moisturizer to
help dry skin, and after-bathing as a body-oil. For those who do toiletry
making it is a lovely addition to lotions and soaps. Camellia oil added to
massage oil or carrier oil in aromatherapy adds extra-rich and nourishing
properties. Non-fragranced.

1. Data: 2002-12-28 21:20:35

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

Moje Chłopię używa moich kosmetyków 'czystościowych', czyli żelu pod
prysznic (różne, byle o 'ciepłych', miodowo-mlecznych zapachach, żadne
'fresze' czy 'sporty'), żelu doryjkowego (Dax Cosmetics 'Czysta Cera',
Soraya, Effaclar), toników (Dax Cosmetics i Soraya), peelingu do ciała
(najzwyklejszy 'Fruit Line') i do twarzy (St. Ives, Eris) i pianki do
higieny intymnej ('Różowa' Idea25). Ja niewiele więcej rzeczy używam -
oprócz kolorówki może krem do ryjka i do rąk, ale to moje Chłopię ma
własne :-). A do maseczek się przekonać jakoś póki co nie dał ;-)

--
Kami

NAJLEPSZE TAPETY NA PULPIT !!! -= http://www.tapety.NETAX. pl =-
szykowne r ę k a w i c z k i..........