zatrucie - pomocy !!!

1. Data: 2002-05-30 20:16:51

Temat: zatrucie - pomocy !!!
Od: "Zuzia" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od południa mam silne wymioty i ostry ból żołądka. Nic nie pomaga (wymioty,
kropelki żołądkowe, sen) a ból się nasila.
Nie wiem co mogę zrobić żeby sobie pomóc - może ktoś zna jakieś domowe
sposoby???
Pomocy !

2. Data: 2002-05-30 20:45:36

Temat: Re: zatrucie - pomocy !!!
Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-06-03 12:54:04

Od: "Zuzia" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już przeszło ale trwało 3 dni - myjcie truskawki !!!

4. Data: 2002-06-03 13:29:36

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zuzia" <z...@w...pl> wrote in

> Już przeszło ale trwało 3 dni - myjcie truskawki !!!
> Użytkownik "Kinga" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

I cos moze w tym byc
Jako ze ostatnie dni byly mokre to truskawki szybko plesnialy
I co roblili mili sprzedawcy - przed wystawieniem na widok publiczny
truskawek spryskiwali je srodkiem przeciwgrzybowym ktory najzdrowszy
nie jest... a wiem to z wiarygodnych zrodel, od bywalcow gieldy
owocowo-warzywnej w Krakowie
a okres karencji takich srodkow o ile mi wiadomo wynosi 3 lub wiecej
dni.
A wiec - myjcie truskawki ;-)
Pozdrawiam
Darek

5. Data: 2002-06-24 22:54:12

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzia" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| kropelki żołądkowe, sen) a ból się nasila.
| Nie wiem co mogę zrobić żeby sobie pomóc - może ktoś zna jakieś domowe

oto domowy sposob
1 idz do pokoju w ktorym stoi telefon , ewentualnie poproś kogos żeby sam
poszedł
2 podnieś słuchawkę , jeszcze nic nie mów
3 wykręc / naciśnij/ numer :
uwaga podaje numer :
9 9 9
4 zgłosi sie pani, podaj jej swoje imie i nazwisko oraz swoje dolegliwośći
5 przyśla samochod z lekarzem
6 zaczna cie leczyc

pozdrawiam Tichy

co to za hormony?
AM
... z odbytu
Uszkodzona elektroda / elektrody kardiostymulatora !!!
Mukowiscydoza