zauwazylem...

1. Data: 2002-03-04 16:42:58

Temat: zauwazylem...
Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylem ostatnio ze na tej grupie pisze same dziwne rzeczy. Powinienem
dluzej zastanawiac sie zanim napisze. Nie kierowac sie impulsami, poniewaz
wtedy pisze dziwne rzeczy i jak sam zauwazylem nikt nie odpowiada na nie.
Czasami sa rozsadne, a czasami nie. Powinienem darowac sobie glupie
zwierzenia, bo co to kogo obchodzi co kiedys przezylem, a i tak nikt nie
odpowie na moje watpliwosci.

1. Data: 2002-03-04 16:47:51

Temat: Re: zauwazylem...
Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie nie dostalem odpowiedzi na moje pytania, wiec chyba beda musial sie
wstrzymac z publikacja nowych ogloszen na grupie. A te moje watpliwosci bede
musial sam rozwiac.

1. Data: 2002-03-04 17:30:06

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Forgoth <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a608f8$nde$...@n...tpi.pl...
> W sumie nie dostalem odpowiedzi na moje pytania, wiec chyba beda musial sie
> wstrzymac z publikacja nowych ogloszen na grupie. A te moje watpliwosci bede
> musial sam rozwiac.

wygląda na to, że jesteś zdołowany brakiem reakcji na swoje posty;
z pewnością można poczuć frustrację gdy się uzewnętrzniamy w
nadziei na odzew a jedyne co dostajemy to cisza

1. Data: 2002-03-04 18:11:27

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Forgoth (p...@g...pl) napisal(a):

> wiec chyba beda musial sie
> wstrzymac z publikacja nowych ogloszen na grupie.

Do czasu az zrozumiesz, ze swiat nie zdaje sobie sprawy z twojego istnienia i
wiekszosc ludzi tak
naprawde nie obchodzisz.
Chcesz grupe wziac na litosc, chcesz, aby napisali ci, zebys nie odchodzil, zebys
pisal, ze jestes ok
itd...?
Ech, zalosne...
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sigi under konstrukt

1. Data: 2002-03-04 18:35:17

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KOMINEK <k...@k...hti.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...0.0.1...

> [...]
> naprawde nie obchodzisz.
> Chcesz grupe wziac na litosc, chcesz, aby napisali ci, zebys nie odchodzil, zebys

stary - imputujesz człowiekowi myśli których nie wyraził
to się nazywa projekcja
a nie, sorki - Ty jedynie zadajesz pytanie
ale to pytanie w połączeniu z "żałosne"
(potocznie to określenie ma wydźwięk pejoratywny)
określa Twój stosunek do Forgota jako, eufemizując - nieprzychylny

pozdr
Mania

1. Data: 2002-03-04 18:38:30

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...hti.pl> napisał w wiadomości
> [...]

istnienia i wiekszosc ludzi tak
> naprawde nie obchodzisz.
> Chcesz grupe wziac na litosc, chcesz, aby napisali ci, zebys nie
Po przeczytaniu waszych postów na pl.cos.seks.. Nigdy nie podejrzewała bym
iż podłączę się do twoich wypowiedzi ale w sumie to się zgadzam z tym..
A co do odpowiedzi na twoje posty..to są one tak nie jasne i tak dziwne iż
nie ma w nich w co niektórych co komentować:Np.
"Ogladalem dzisiaj program na Discovery o socjopatach. Czasami mysle ze w
przeszlosci tez padlem ofiara jednej z nich. Zostalem przez nia rozkochany,
nastepnie odciela sie odemnie. Mam nadzieje ze jednak byla uczciwa.
Nierozumiem kobiet."

Jak widać są to Twoje przemyślenia a nie prośba o pomoc w zrozumieniu tego
czy owego..
A debaty wyższości świąt BN nad świętami WN, odeszły chyba w
zapomnienie...(na szczęście)
A jeśli być szczerym to przejrzałam Twoje posty i nie było żadnego na który
nie dostał byś jakiejś odpowiedzi.- a wiec może jedynie poruszany temat
nikogo nie zaciekawił??

Eva T.

1. Data: 2002-03-04 18:49:00

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eva <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a60eob$dfu$...@n...tpi.pl...

> [...]
> iż podłączę się do twoich wypowiedzi ale w sumie to się zgadzam z tym..

Ev z czym? bo nienadążam

1. Data: 2002-03-04 18:55:45

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wierz mi nic nie tracisz....(sorry za flirt)

Eva T.

1. Data: 2002-03-04 18:57:25

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eva <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a60foi$kho$...@n...tpi.pl...
> Wierz mi nic nie tracisz....(sorry za flirt)
>
> Eva T.

ups!
excuse moi
wcale mnie tu nie było ;)

1. Data: 2002-03-04 18:59:38

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <m...@a...pl> napisał w wiadomości news:a60fe4$ikp$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik Eva <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a60eob$dfu$...@n...tpi.pl...

> Ev z czym? bo nienadążam

To nie ja, Maniu:), to inna Ev;) - uprzedzałam, że będzie się nas mylić, ale...
trudno.
E.

--
Jak łatwo kogoś słowem zabić i.. uratować.
"Change my Green to Yellow, never to Red !,

szukam psychiatry
Czy oni poszaleli!!!
socjopatia
Krakusy!