zauwazylem...

1. Data: 2002-03-04 19:01:36

Temat: Re: zauwazylem...
Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Forgoth <p...@g...pl>
> Zauwazylem ostatnio ze na tej grupie pisze same dziwne rzeczy.
Powinienem
> dluzej zastanawiac sie zanim napisze. Nie kierowac sie impulsami, poniewaz
> wtedy pisze dziwne rzeczy i jak sam zauwazylem nikt nie odpowiada na nie.
> Czasami sa rozsadne, a czasami nie. Powinienem darowac sobie glupie
> zwierzenia, bo co to kogo obchodzi co kiedys przezylem, a i tak nikt nie
> odpowie na moje watpliwosci.

Bardzo ciekawie sie podsumowales. Zeby wiecej bylo takich bystrych osob to
bym sie bardzo cieszyl. Twoje listy jakos od razu ignoruje i zdazylem sie
uczulic na Twoj nick.
Mysle, ze jest to bardzo zle, bo gdybys napisal cos ciekawego to bym tylko
to przeoczyl.

--
spider.
s...@e...gda.pl

1. Data: 2002-03-04 19:07:11

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva (e...@w...pl) napisal(a):

Evo, czy moglabys powiedziec, ktora czesc twojegp postu byla do mnie, a ktora do
forgotha ?;-)

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sygnaturissima is gone

1. Data: 2002-03-04 19:07:13

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania"
EvaTM
trudno.
> no cie florek!
> to już mój żółcień cytrynowy nie będzie taki jednoznaczny :(

:))))
Może koleżanka z Gdyni coś w swoim *ident* sobie zmieni;) ?
Eva

--
Jak łatwo kogoś słowem zabić i.. uratować.
"Change my Green to Yellow, never to Red !,

1. Data: 2002-03-04 19:08:55

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTM <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a60gc5$oq0$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-03-04 19:10:03

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania (m...@a...pl) napisal(a):

> stary - imputujesz czlowiekowi myśli których nie wyrazil
> to sie nazywa projekcja

W takim razie wyjasnij mi, co poeta mial na mysli ?

Stwierdzasz oczywisty fakt.
Po co ?
Komu ?
:-)

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sygnaturissima is gone

1. Data: 2002-03-04 19:26:46

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...hti.pl> napisał w wiadomości
> Eva (e...@w...pl) napisal(a):
>
> Evo, czy moglabys powiedziec, ktora czesc twojegp postu byla do mnie, a
ktora do forgotha ?;-)

Przepraszam już prostuje.."Po przeczytaniu waszych postów na pl.cos.seks..
Nigdy nie podejrzewała bym
iż podłączę się do twoich wypowiedzi ale w sumie to się zgadzam z tym..
" to w odniesieniu do Twojej wypowiedzi ..Przepraszam ale-Kominek kojarzy mi
się właśnie z pl.soc.seks- a zaś tamta grupa..na pewno nie z seksem a z
...XYZ.
Ci bo jeszcze się i tu rozprzestrzeni.
;-)))
Pozostałość jest skierowana bezpośrednio do Forgotha.Nie wiem dlaczego ale
dla mnie zapachniało tania próbą manipulacji grupa.

Eva T.( to moje prywatne odczucia)

1. Data: 2002-03-04 19:49:35

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva (e...@w...pl) napisal(a):

> Przepraszam juz prostuje.."Po przeczytaniu waszych postów na
> pl.cos.seks.. Nigdy nie podejrzewala bym

Waszych? Masz na mysli mnie i moja kure ?;-)

> iz podlącze sie do twoich wypowiedzi ale w sumie to sie zgadzam z
> tym..

Nie wiedzialem, ze masz do mnie jakis uraz.

> dlaczego ale dla mnie zapachnialo tania próbą manipulacji grupa.

Otoz to.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sygnaturissima is gone

1. Data: 2002-03-04 19:50:47

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM (e...@i...pl) napisal(a):

> Moze kolezanka z Gdyni coô w swoim *ident* sobie zmieni;) ?

A proponowalas jej to?

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sigi under konstrukt

1. Data: 2002-03-04 20:11:07

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To juz dawno zrozumialem ze wiekszosc ludzi nic nie obchodze. Gdy clowiek
pyta to prosi o rade. Zreszta w tym przypadku nie ma sensu.
Wszystko jest zalosne..

> Do czasu az zrozumiesz, ze swiat nie zdaje sobie sprawy z twojego
istnienia i wiekszosc ludzi tak
> naprawde nie obchodzisz.
> Chcesz grupe wziac na litosc, chcesz, aby napisali ci, zebys nie
odchodzil, zebys pisal, ze jestes ok

1. Data: 2002-03-04 20:12:33

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialem zaczac dyskusje. Kolejny glupii temat...

szukam psychiatry
Czy oni poszaleli!!!
socjopatia
Krakusy!