zauwazylem...

1. Data: 2002-03-04 20:29:08

Temat: Re: zauwazylem...
Od: "<>__D Z I K I__<>" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

czasem moze ktos odpowie, trzema slowami ale odpowie

1. Data: 2002-03-04 20:32:12

Temat: Odp: zauwazylem...
Od: "Talia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mania <m...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a60ekc$ci9$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik KOMINEK <k...@k...hti.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...0.0.1...

istnienia i wiekszosc ludzi tak
odchodzil, zebys pisal, ze jestes ok

> stary - imputujesz człowiekowi myśli których nie wyraził
> to się nazywa projekcja
> a nie, sorki - Ty jedynie zadajesz pytanie
> ale to pytanie w połączeniu z "żałosne"
> (potocznie to określenie ma wydźwięk pejoratywny)
> określa Twój stosunek do Forgota jako, eufemizując - nieprzychylny
>
> pozdr
> Mania

Witam
Zgadzam się z Tobą Maniu.
T.

1. Data: 2002-03-04 20:39:21

Od: "Talia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Forgoth <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a608f8$nde$...@n...tpi.pl...
> W sumie nie dostalem odpowiedzi na moje pytania, wiec chyba beda musial
sie
> wstrzymac z publikacja nowych ogloszen na grupie. A te moje watpliwosci
bede
> musial sam rozwiac.

Powinienem

Witam.
Kieruj się impulsami, zwierzenia nigdy nie są głupie!!!!
Nikt nie odpowie na wątpliwości, ale jakże miło jest o nich dyskutować -
prawda?
A posty i tak są ciekawe.
Takie jest moje zdanie.
Pozdrawiam.
T.

1. Data: 2002-03-05 06:17:15

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK" <k...@k...hti.pl> wrote in message

> W takim razie wyjasnij mi, co poeta mial na mysli ?

> Stwierdzasz oczywisty fakt.
> Po co ?
> Komu ?

Zeby pochwalic sie znajomoscia bogatego zasobu slow "obcych"... ;)))

Pozdrawiam
Radek

1. Data: 2002-03-05 07:13:39

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Radek <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a61nti$t3m$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> "KOMINEK" <k...@k...hti.pl> wrote in message

> Zeby pochwalic sie znajomoscia bogatego zasobu slow "obcych"... ;)))

:o))
trafne spostrzeżenie

> Pozdrawiam
> Radek
też
Mania

1. Data: 2002-03-05 07:18:01

Od: "Jack R" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kieruj się impulsami, zwierzenia nigdy nie są głupie!!!!
> Nikt nie odpowie na wątpliwości, ale jakże miło jest o nich dyskutować -

Impulsy to siła która pcha nas na przód na początku nie wiemy dokąd mozemy
dojść
i co z tego wyniknie ale to właśnie jest piękne.
Net daje nam niepowterzlaną możliwosci dyskusji ponad granicami,
bez względu na to gdzie i kim jestesmy, są poczatkiem nowej cywilizacji,
cywilizacji która zaczyna się słowem

pozdrawiam

Jack

1. Data: 2002-03-05 07:23:35

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Talia <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a60scr$5s$...@n...onet.pl...
> Witam
> Zgadzam się z Tobą Maniu.
> T.

cześć :o)
wygląda na to, że nasi współplemieńcy (czyt. grupowcy) dali wyraz swoim
obawom, odczytali post Forgota jako próbę manipulacji, która jest groźna? dla nich?
dlaczego? ciekawe czemu kierowanie na siebie uwagi - w wykonaniu Forgota
(w tym wątku) budzi w nich reakcję wojowniczą...

Mania

1. Data: 2002-03-05 08:03:12

Od: "niebieski tropiciel" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na twoje pytania-problemy chcesz odpowiedzi od tak, pstryk palcami i jest.
Chcesz mieć pigułkę na twoje problemy, która po zażyciu zacznie działać.
Piszę tak o tobie bo zrażasz się już po kilku dniach. Otóż dam ci dwie rady,
które prawdopodobnie pomogą, dwie pigułki :-).

1) Zlikwiduj swoje poczucie własnej ważności. Ty się chyba obrażasz na
grupę. Powinieneś wykazać trochę pokory i skromności (ja robię to
codziennie).
2) Ćwicz cierpliwość. Odpowiedz sobie i tylko sobie najszczerzej jak
potrafisz : czy jesteś cierpliwy ?

to na razie
niebieski tropiciel

1. Data: 2002-03-05 08:44:12

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania (m...@a...pl) napisal(a):

>:o))
> trafne spostrzezenie

Oh yes, lubie shpanowac znajomoscia jezykowow obcych ;-)

Have e nice dej !
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sygnaturissima is gone

1. Data: 2002-03-05 09:11:39

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...hti.pl> napisał w wiadomości

> A proponowalas jej to?

Coś w tym rodzaju.
Bywam delikatna ;-))
Eva

--
Jak łatwo kogoś słowem zabić i.. uratować.
"Change my Green to Yellow, never to Red !,

szukam psychiatry
Czy oni poszaleli!!!
socjopatia
Krakusy!