zawod lekarza

1. Data: 2001-02-23 18:23:51

Temat: Re: zawod lekarza
Od: Tarantula <t...@b...itma.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2001-02-23 18:24:33

Temat: zawod lekarza
Od: "loopfer" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś móglby mi poradzić czy warto w obecnych czasach studiować medycynę,
zostać lekarzem i i leczyc ludzi biorac po uwagę względy finansowe,
społeczne i przyszlość tegoż zawodu zwiazaną byc może z przystąpieniem do
UE??
Proszę o pomoc.
Pozdrowienia l...@w...pl

3. Data: 2001-02-24 00:02:41

Temat: Odp: zawod lekarza
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie warto
Jak orzystapimy do uni do pewnie bedzie jeszcze gorzej niz jest a poza tym
mozliwe jest zalanie nas przez lekarzy ktorzy sa bezrobotni w unii np
francuzow tam jest duze bezrobocie wsord lekarzy. Poza tym jezeli wejdzie do
unii litwa i lotwa oraz estonia nalezy sie spodziewac doktorkow z tamtad.
Beda pracowac za te marne pieniazki
Lepiej studiowac cos innego

Użytkownik Tarantula <t...@b...itma.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.BSO.4.32.0102231923150.11583-100000@big
os.itma.pwr.wroc.pl...
WARTO.
Tar.

4. Data: 2001-02-24 09:12:11

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik priv6.onet.pl:

[.......]

> Poza tym jezeli wejdzie do
> unii litwa i lotwa oraz estonia nalezy sie spodziewac doktorkow z tamtad.
> Beda pracowac za te marne pieniazki
> Lepiej studiowac cos innego

Jakby wziac powaznie cos napisal to lepiej wyjechac do stanow,
bo nalezy sie spodziewac litwiakow lotwiakow i estoniakow.
Uuuuuuuuuuuuuuuu!
Strach ma wielkie oczy.

[....]

--
pozdr
Gregg

5. Data: 2001-02-24 10:02:19

Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie takie wielkie to jest bardzo prawdopodobne.

Użytkownik Gregg <g...@z...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

6. Data: 2001-02-24 10:47:15

Od: "Janusz" <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik priv6.onet.pl <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9780rl$ide$...@n...onet.pl...
> Wcale nie takie wielkie to jest bardzo prawdopodobne.

Tylko, że by mogli oni podjąc pracę w naszym kraju, potrzebne im jest
polskie prawo wykonywania zawodu wydawane przez Okręgowe Izby Lekarskie.
Nie sądzę, by OIL'om zależało na zatrudnianiu obcokrajowców...

Janusz

7. Data: 2001-02-24 11:25:38

Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> unii litwa i lotwa oraz estonia nalezy sie spodziewac doktorkow z tamtad.

No tak ale jak ktos umie sie dobrze zakrecic to moze ladnie zyskac. Znam np.
dermatologa-wenerologa ktory z tego co obliczalem miesiecznie zarabie okolo
50 tys. zl. ( minus sekretarka i wynajecie gabinetu i pewnie costam jeszcze)

8. Data: 2001-02-24 15:07:32

Od: "Marcin 'Tasior'" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak ale jak ktos umie sie dobrze zakrecic to moze ladnie zyskac.

Z tego wynika, ze bez znajomosci i umiejetnosci 'zakrecania' sie raczej
ciężko w tym zawodzie. I chyba jest w tym jakas racja, bo moja kuzynka od
razu zwiala do Stanow - "ku lepszym perspektywom". Tylko nie wiem czy
satysfakcjonowala by mnie praca tak daleeeeeko :)

pozdrowionka
Marcin

9. Data: 2001-02-24 17:01:31

Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popatrz ile OIL juz wydal pozwolen na wykonywanie przez obcokroajowcow
zawodu lekarza. Im zalezy tylko na tym aby miec jak najwiecej czlonkow bo
wtedy jest wiecej skladek
Użytkownik Janusz <j...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9782tm$oe5$...@n...tpi.pl...

10. Data: 2001-02-25 11:43:56

Od: "Hno" <h...@g...szczecin.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myśle, że na sci.biologia juz szczegolowo omowili z toba ten temat lekarze
pracujacy w zawodzie.
mer

Narkotyki wśród młodzieży
opuchlizna oczu od placzu