zbankrutuję przez te sikorki

11. Data: 2012-10-29 13:38:19

Temat: Re: zbankrutuję przez te sikorki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Oct 2012 05:56:48 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
nie-ptakow-zima

> A jak np ja dokarmiam nieregularnie, sypie wtedy kiedy mi sie przypomni to jakies
przestępstwo popełniam?

To jest kwestia odpowiedzialności - nie zaś odpowiedzialnosci karnej.
Smutne, że Tobie się one mylą... a raczej nie ma dla Ciebie pierwszej bez
drugiej...
(by XL)

12. Data: 2012-10-29 15:10:13

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 października 2012 17:08:32 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> Strzelam do nich z wiatrówki i gotuję potem rosół - systematycznie.
Z sikorek?
Bee, małe to pierzaste i dużo roboty przy ogryzaniu
Z łabędzi i bocianów to dopiero uczta jest;))

13. Data: 2012-10-29 16:01:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Oct 2012 08:10:13 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> Z sikorek?
> Bee, małe to pierzaste i dużo roboty przy ogryzaniu

Z kosteczkami się spożywa :-)
(by XL)

14. Data: 2012-10-29 16:52:26

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-29 14:38, Ikselka pisze:

nie-ptakow-zima

> To jest kwestia odpowiedzialności - nie zaś odpowiedzialnosci karnej.
> Smutne, że Tobie się one mylą... a raczej nie ma dla Ciebie pierwszej bez
> drugiej...
Przerwę tę ciszę na sali.
Ikselka, ile Ty masz lat ?

15. Data: 2012-10-29 18:00:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Oct 2012 17:52:26 +0100, Crimi napisał(a):

nie-ptakow-zima

> Przerwę tę ciszę na sali.
> Ikselka, ile Ty masz lat ?

Za dużo na to, żeby sobie okresowo poprawiać nastrój kosztem ptaków.
(by XL)

16. Data: 2012-10-30 07:22:19

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-29 17:01, Ikselka pisze:

> Z kosteczkami się spożywa :-)

Rosół z kosteczkami? Weź się kobito zastanów ;-)
Jacek

17. Data: 2012-10-30 09:28:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Oct 2012 08:22:19 +0100, Jacek napisał(a):

> Rosół z kosteczkami?

Ptaszki, ptaszki :-)

> Weź się kobito zastanów ;-)

A masz:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Balut
3333-]
(by XL)

18. Data: 2012-10-30 12:22:01

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-30 10:28, Ikselka pisze:

> A masz:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Balut
A fuj...

A propos "a fuj"

Przychodzi gość do restauracji i pyta kelnera, co by mu polecił
smacznego do zjedzenia.
Kelner na to, że u nich wszystkie dania są smaczne i żeby sobie po
prostu wybrał coś z karty.
Gość poczytał i wybrał ozorki cielęce.
Kelner na to: a fuj, ja bym do ust nie wziął czegoś, co inne zwierze
miało w pysku.
Gość pyta: to pan radzi?
Weź pan omlet!

pozdrowienia
Jacek

19. Data: 2012-11-01 17:00:50

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przerwę tę ciszę na sali.
> Ikselka, ile Ty masz lat ?

Przede wszystkim ma za dużo lat żeby jeszcze (wreszcie) zmądrzeć.
I przestać sie przyczepiać do niemalże każdej opinii wyrażonej
na listach dyskusyjnych.

20. Data: 2012-11-01 18:13:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Nov 2012 18:00:50 +0100, michalek napisał(a):

> Przede wszystkim ma za dużo lat żeby jeszcze (wreszcie) zmądrzeć.
> I przestać sie przyczepiać do niemalże każdej opinii wyrażonej
> na listach dyskusyjnych.

Odczep się :-]

(by XL)

Czym doświetlać?