Re: zdrada

From: c...@o...pl
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zdrada
Date: 9 May 2004 17:02:13 +0200

> A może tylko zafascynowała się tym drugim

Fascynacja uspwawiedliwia zdradzenie kochanego człowieka, męża ? Według mnie
niestety nie.

> Dlaczego próżność ?

Znany ci jest taki tok myślenia niektórych ludzi? "zrobiłam mu takie śwństwo, a
on mimo to TAK mnie kocha, no to wrócę, gdzie znajdę lepszego, jakoś się ułoży".
Osobiście brzydzę się takim sposobem myślenia.

> A to ona ma jakies rany, czy slady ? Moze ty wypalisz jej jakies znamie aby
ja zaznaczyć.
Masz rację, zrobiłam błąd, bo spróbowałam wyobrazić sobie siebie jako tego
zdradzanego przez pół roku męża. Nie mogłabym wybaczyć zdrady, nie mogłabym nie
myśleć o tym, jak jej było z tym drugim, takie myśli nie pozwoliłyby mi osiągnąć
intymności potrzebnej w małżeństwie. Jestem tolerancyjna, ale moja tolerancja
nie sięga aż tak daleko. Nie skreśliłabym jej jako człowieka będąc na jego
miejscu, ale nigdy już nie zaufałabym jako towarzyszce życia i partnerowi.
Zdrada to coś okropnego, niewybaczalnego.

> I co według Ciebie powinna zrobić?

Ona już zrobiła. Ona nie potrzebuje naszych rad. Ona wie, że zrobiła źle wtedy,
kiedy zdradzała i kiedy wróciła. Ona tylko chce wyciszyć swoje sumienie, więc
szuka u innych usprawiedliwienia dla swojego postępowania.

PS. Nie bądź taki napastliwy w stosunku do osób, które mają inne zdanie, to o
tobie niezbyt dobrze świadczy. Jednak TO wybaczam ci :))