Re: zdrada-jak budować na nowo?

From: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zdrada-jak budować na nowo?
Date: Wed, 17 Nov 2004 11:35:24 +0100

Dnia 2004-11-17 11:00:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kaja* skreślił te oto słowa:

> [...]
> nadgodziny.Zobaczyłam i nawet wiem w jakiej to bylo sytuacjii ponieważ to
> grupa GRY KOMPUTEROWE...a czesto mój brat siadał DLATEGO JUŻ WIEM ZE TO ON
> WTEDY PISAL A JA BYŁAM ZALOGOWANA!!!!!!!!!!ale właściwie po co ja CI to
> wyjaśniam ..........może jest jakaś grupa gdzie szukają takich charakterów jak
> twoj/Dociekliwość-nie w temacie/ wiesz że gdzieś dzwonia tylko nie w tym
> kosciele.
> Nawet nie odpisuj bo niemam ochoty na takie tematy rozmawiać....obyś w życiu
> tylko taki miała problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jak Cię nerwy ponoszą to wyżyj się na poduszce. Pisanie na grupę w takim
stanie nie jest wskazane.

> PS. A zresztą dla twojej ciekawości to też chodziło odziewczynę która na
> grupie zapytala o "coś" a wszyscy panowie zamiast jej wyjaśnić...to ją
> oczywiscie wyśmiali gdzie ona takich informacji szuka.Też byli tak przyjażni
> jak ty i dlatego pewnie brat napisal Brunet bo nim jest a blondynki nie uwaza
> za gorsze..Ci panowie tak chyba sądzili.....moze juz jestes zadowolona!

Dla Twojej ciekawości - na tamtej grupie nie lubią osób, które "kradną",
kolor włosów nie ma żadnego znaczenia :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl