Re: żel do mycia twarzy Effaclar - chyba nie bylo...

Data: 2002-10-17 17:04:21
Temat: Re: żel do mycia twarzy Effaclar - chyba nie bylo...
Od: "Jola B." <_...@a...pl>

> więc
>
> Hmm...A czym nawilżasz skórę? No i czy mogę łączyć ten żel np. z
kremikiem
> albo tonikiem z Ziaji (ta seria zielona - ogórkowa) ?

Hymm.. mała poprawka. Muszę jednak trochę mocniej nawilżać cerę.
Dlatego też Effaclar K stosuję tylko 1 raz dziennie rano (wcześniej jeszcze
wieczorem), a żel do mycia Effaclar 2x: rano i wieczorem.
Jako nawilżacze stosuję Szybki nawilżacz pod krem Inter-Fragrance (ok.10zł)
codziennie na Effaclar K, a potem podkład... A na noc, co kilka dni,
maseczkę rewitalizującą Dax Cosmetics seria Minerały (cena też ok. 10zł)
I jest ok.
Z tego, co czytałam, to nie należy łączyć kremu Effackar K z innymi,
zawierającymi złuszczające kwasy, żel raczej nie ma takiego silnego
działania,
więc może być stosowany wg potrzeb.

Pozdrawiam,
Jola