Re: żele do twarzy

Data: 2003-08-20 14:46:32
Temat: Re: żele do twarzy
Od: "Maga" <h...@i...org.pl>

Użytkownik "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bi00cm$nh6$1@news.onet.pl...
> Co myślicie o żelach do mycia twarzy Nivea i co możecie polecić do mycia
> twarzy dla osoby o mieszanej cerze
> Joleczka

Ja aktualnie używam żelu YR Biocamile i jestem bardzo zadowolona, tak samo
zresztą jak z toniku i żelu-kremu do twarzy.
Też mam taką, powiedzmy mieszaną cerę, te kosmetyki są przeznaczone dla
wrażliwców, co nigdy przecież nie zaszkodzi, żel nie wysusza, nie podrażnia,
ładnie pachnie i jest diabelnie wydajny. Ja już używam jednej tubki ponad 2
miesiące i jeszcze sobie poużywam.
Maga