zez rozbiezny

1. Data: 2004-05-19 07:45:26

Temat: zez rozbiezny
Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mojej corki (3 lata) zdiagnozowano wczoraj zeza rozbieznego, mamy zalecone
cwiczenia oczu. Powiedzcie prosze skad sie toto moglo wziac, jakie sa szanse
wyleczenia (czy operacja jest nieunikniona? czy da sie oczy tak wycwiczyc
zeby nie zezowaly) no i czy tylko cwiczenia czy np szkla jeszcze na
dodatek?- wizyte u okulisty mamy dopiero w poniedzialek czyli za 5 dni ( a
ja przez te 5 dni osiwiec moge ze zgryzoty)
pozdrawiam
ewa

2. Data: 2004-05-21 09:32:36

Temat: Re: zez rozbiezny
Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

bruxa ( b...@n...interia.pl ) napisał:
> [...]
> szkla jeszcze na dodatek?- wizyte u okulisty mamy dopiero w poniedzialek
> czyli za 5 dni ( a ja przez te 5 dni osiwiec moge ze zgryzoty)

http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=27&typ=
1&nazwa=okulistyka

http://www.jestemchory.pl/chapter.via?id=24

Pozdrawiam
Iwona

3. Data: 2004-05-21 12:16:16

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl.invalid> napisał w wiadomości

> http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=27&typ=
1&nazwa=okulistyka

> http://www.jestemchory.pl/chapter.via?id=24
>
> Pozdrawiam
> Iwona

dziekuje bardzo , nie znalam tych serwisow, poczytalam sobie i juz chyba nie
osiwieje, dzieki tez dla Izy, ktora bardzo dokladnie mi wszystko o zezowaniu
wyjasnila

ewa

Nadżerka i cytologia III grupa
Odnawiajace sie krostki
Zmarszczki na dloniach w mlodym wieku
[Sport] roznica tetna kolarzy przy takim samym wysilku
wykrycie ciąży