Re: zielona po zakupach:)

Data: 2004-07-05 11:22:53
Temat: Re: zielona po zakupach:)
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl>

On Thu, 01 Jul 2004 16:05:10 +0200, in pl.rec.uroda Mubuzia
<m...@S...FUJ.poczta.onet.pl> wrote in
<cc15n1$1742$1@shapieron.tkb.pl>:

>Bosh....zapomnialam o filtrach:((((((((( tak to jest, kiedy nie ma sie
>doswiadczenia:(
>Mozesz mi polecic cos niedrogiego z filtrem?

sprecyzuj "niedrogie". ale i tak pewnie skończy się na aptecznych,
mają najlepsze filtry, a cenowo tak do 60 pln.

>A co jeszcze powinien robic?? Ten krem nie odzywia?

no, ja bym wolała jakiś treściwszy. ale nie namawiam - jak sama
uznasz, że skórze coś jeszcze trzeba, to wrócimy do tematu.

>Na pierwszy raz nie moze byc?

nie. 15 to minimum, wedle wskazań różnych mądrych ludzi. ja mam teraz
25 i jakoś nie jest mi źle.

>Zapamietam to i poszukam.

popatrz na jakieś do cery wrażliwej - AA Oligovital, na przykład. albo
inny AA, w takiej pomarańczowawej tubce (nie pamiętam serii).

>Dzieki za rady i prosze o kolejne:)

proszę bardzo:)

an.