zielona po zakupach:)

1. Data: 2004-07-01 11:48:12

Temat: zielona po zakupach:)
Od: Mubuzia <m...@S...FUJ.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)

Po analizie postow zrobilam sobie liste rad i kosmetykow, pomędrokowalam
i wybralam sie na zakupy. Kupilam nastepujaco:
kremik na dzien - Dax Cosmetics, Minerały + osmoprotektor 24h,
nawilżająco-witalizujący
kremik na noc - Dax Cosmetics, Minerały + osmoprotektor 24h,
odżywczo-wzmacniający
kremik pod oczy - Dermika, Preventi odzywczy kreem pod oczy i na powieki
z prekursorami ceramidow SPF6
tonik - Soraya, Kuracja Dotleniająca, Tonik odświeżająco-dotleniający
zel czyszczacy - avon, Pure Pore Fection

Co sadzicie o moich debiutanckich wyborach?
Tonik szalenie mi sie podoba, i ten zapach:) Czy krem pod oczy to
sluszny wybor? Nie moglam znalezc tych polecanych przez was. Kremy do
twarzy zostawiaja mi tlusta powierzchnie skory. W nocy to jakos
przeboleje, ale w dzien? Czy jedyna metoda nieswiecenia sie jest podklad
i puder?
A co ze skora na szyi i dekoltem? Czy je tez nalezy smarowac powyzszymi
specyfikami?

Pozdrawiam i dziekuje za rady
Mubuzia

1. Data: 2004-07-01 11:59:12

Temat: Re: zielona po zakupach:)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-01 13:48,Użytkownik Mubuzia ziewnął szeroko i rzekł:

> Co sadzicie o moich debiutanckich wyborach?

Wiesz co, poużywaj ich trochę (o kremach mówię, nie o wyborach :-)), a
wtedy zobaczysz, czy to daje Twojej skórze więcej dobrego czy też raczej
więcej szkodzi. Po mojemu to za wcześnie oceniać, a jak trochę
poczekasz, to sama stwierdzisz, czy to dobry wybór.

> Czy krem pod oczy to sluszny wybor?
Jak wyżej :)
>Czy jedyna metoda nieswiecenia sie jest podklad i puder?

Dla mnie niestety tak, ale ja w ogóle jestem jakaś przeciętna inaczej w
kwestii świecenia, więc nie bierz mnie pod uwagę :)

> A co ze skora na szyi i dekoltem? Czy je tez nalezy smarowac powyzszymi
> specyfikami?

Ja zawsze smaruję szyję kremem, który używam do twarzy. Są też specjalne
kremy na szyję i dekolt, ale jakoś ich nie kupuję.

> Pozdrawiam i dziekuje za rady

W moim przypadku to akurat nie ma za bardzo za co dziękować, ale
pozdrowienia chętnie przyjmę :)

Krusz.
--
Kruszyna
"I na jedno to wypadnie, bylem nie tył, to nieładnie

1. Data: 2004-07-01 13:27:43

Od: "<pl>" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mubuzia" <m...@S...FUJ.poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> nawilżająco-witalizujący
> kremik na noc - Dax Cosmetics, Minerały + osmoprotektor

oj, Dziewuchy, Dziewuchy..
jak nie zaslanianie tautaza to wybory swoje kaza komentowac..
zejdzcie.. i tak poumieramy.

1. Data: 2004-07-01 13:31:04

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

<pl> wrote:

> oj, Dziewuchy, Dziewuchy..
> jak nie zaslanianie tautaza to wybory swoje kaza komentowac..
> zejdzcie.. i tak poumieramy.

Malkontenci wczesniej ;->

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-01 13:37:18

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Jul 2004 15:27:43 +0200, in pl.rec.uroda "<pl>"
<t...@U...com> wrote in
<cc13n5$qj2$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>oj, Dziewuchy, Dziewuchy..
>jak nie zaslanianie tautaza to wybory swoje kaza komentowac..
>zejdzcie.. i tak poumieramy.

tym bardziej proponuję zawinięcie się w prześcieradełko i cierpliwe
oczekiwanie na koniec żywota. po co się juznetem rozpraszać.

an.

1. Data: 2004-07-01 13:37:34

Od: "<pl>" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> wrote in message
> tym bardziej proponuję zawinięcie się w prześcieradełko i cierpliwe
> oczekiwanie na koniec żywota. po co się juznetem rozpraszać.

po prostu uwazam, ze nie wypadalo sie chwalic tym oproznieniem portfela.

1. Data: 2004-07-01 13:38:43

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-01 15:37:34 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *<pl>* skreślił te oto słowa:

> po prostu uwazam, ze nie wypadalo sie chwalic tym oproznieniem portfela.

Po prostu cudze portfele wogóle nie powinny Cię interesować. Tak będzie
zdrowiej dla wszystkich.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-07-01 13:40:46

Od: "<pl>" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

> po prostu widać, że nie zapoznałoś się z faq grupy.
>
> an. niepewna płci interlokutora

obcinaj tych, ktorzy faktycznie sie nie zapoznali.

1. Data: 2004-07-01 13:42:27

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Jul 2004 15:37:34 +0200, in pl.rec.uroda "<pl>"
<t...@U...com> wrote in

1. Data: 2004-07-01 13:45:09

Od: "<pl>" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

> Po prostu cudze portfele wogóle nie powinny Cię interesować.
^^^^^^
Tak będzie
> zdrowiej dla wszystkich.

jesli juz to 'w ogole', Kochana.

Suche uszy - pomocy!!!
Diosperin Erisu na naczynka
Witam i prosze o pomoc!!!!!PILNE BARDZO:)
Jak to z aparatem na zęby jest?
Jak to z aparatem na zęby jest?