Suche uszy - pomocy!!!

1. Data: 2004-07-01 10:59:31

Temat: Suche uszy - pomocy!!!
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten tytul to tak tylko, bo udziela mi sie wakacyjny nastroj trollistyczny i
chcialam jakos zagaic ;-)

Przy okazji zrobilam sobie badanie nawilzenia skory. Wyszlo jak zwykle, ze
dobrze (jedyny raz kiedy wyszlo, ze nie to mialam na twarzy podklad i puder, co
by potwierdzalo teorie justy). W pewnym momencie pani przeprowadzajaca badanie
powiedziala: 'o, a dotad pani siega przy smarowaniu kremem' ;-)
Maszynka pokazywala, ze dobrze nawilzona skora twarzy, szyi, dekoltu, a przy
uszach - pustynia!
Dlatego pamietajcie, dziewczyny, uszom tez sie nalezy! ;-D

BTW: byla to impreza promocyjna Kolastyny. Dziwna, bo jak na spotkanie za
zaproszeniami to IMHO organizator wcale sie nie przylozyl. Milo jest dostac
full size produkt, ale wolalabym duzy pakiet probek i materialow
informacyjnych. Zwlaszcza, ze firmowa strona (www.kolastyna.com.pl) nie grzeszy
aktualnoscia. Brakuje wielu nowych serii: Cherrymide, Mimic Lift, Fitberry,
Bellissima, Malatise...
A nie bardzo bylo sie u kogo poinformowac, bo panie na glownym stoisku
byly 'wypozyczone' z drogerii, a nie od producenta :-/
Takie to bylo malo profesjonalne...
(no, pomarudzilam, to od razu mi lepiej ;-) )

Pozdrawiamy
ISIA i jej PMS

1. Data: 2004-07-01 13:32:39

Temat: Re: Suche uszy - pomocy!!!
Od: "<pl>" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Przy okazji zrobilam sobie badanie nawilzenia skory. Wyszlo jak zwykle, ze
> dobrze (jedyny raz kiedy wyszlo, ze nie to mialam na twarzy

:|
obejnij uszy. nie bedzie problemy, ze sa suche.

1. Data: 2004-07-01 13:32:53

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-01 15:32:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *<pl>* skreślił te oto słowa:

>:|
> obejnij uszy. nie bedzie problemy, ze sa suche.

Idz sobie potrollowac gdzie indziej, co?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-01 13:35:51

Od: "<pl>" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> wrote in message
> Dnia 2004-07-01 15:32:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> Idz sobie potrollowac gdzie indziej, co?

nie

Diosperin Erisu na naczynka
Witam i prosze o pomoc!!!!!PILNE BARDZO:)
Jak to z aparatem na zęby jest?
Jak to z aparatem na zęby jest?
okolice bikini