(szukam) ortodonta w Wawie

1. Data: 2004-07-01 13:02:29

Temat: (szukam) ortodonta w Wawie
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - czy któraś z Was poleci mi dobrego ortodontę w Warszawie?
Szukam osoby, która jest dobrym specjalistą, szczególnie od aparatów
zdejmowanych (tylko taki biorę pod uwagę).
Chętnie poczytałabym też o cudzych doświadczeniach, cenach itd.

Pozdrawiam,

Lady Huncwot

1. Data: 2004-07-01 14:19:01

Temat: Re: (szukam) ortodonta w Wawie
Od: "malgoha1" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LH ja jeżdżę z synem do Raszyna. Ma założone dwa stałe aparaty.z lekarza
jestem b.zadowolona.Syn jest przygotowywany do operacyjnej korekcji wady.
Jeżeli to cię interesuje napiszę więcej jutro.
Pozdrowionka z Pszczyny
Małgorzata

1. Data: 2004-07-01 15:37:54

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgoha1" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jestem b.zadowolona.Syn jest przygotowywany do operacyjnej korekcji wady.
> Jeżeli to cię interesuje napiszę więcej jutro.

Hej Małgosiu, miło Cię "przeczytać" - mi chodzi tylko o aparat zdejmowany,
bo u mnie nie wchodzi w grę stały...
Ale jeśli lekarz jest dobry, to chętnie tam zadzwonię i popytam.
Pozdrowionka,
LH

1. Data: 2004-07-01 17:15:02

Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdejmowanych (tylko taki biorę pod uwagę).
> Chętnie poczytałabym też o cudzych doświadczeniach, cenach itd.

ja moge polecic dwoch ortodontow na ursynowie,
jesli jestes zainteresowana napisz na maila ;)

pzdr.

<( )~

zielona po zakupach:)
Suche uszy - pomocy!!!
Diosperin Erisu na naczynka
Witam i prosze o pomoc!!!!!PILNE BARDZO:)
Jak to z aparatem na zęby jest?